wanneer boett deken aandoen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Ganna

Berichten: 854
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Bijna in Utrecht. De dames in HR

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-03 15:27

De deken kan in alle weerstypen op, maar vergeet niet dat als het veel en lang regent je paardje niet meer opdroogt. Ik doe er dan een regendekn onder. Een paardje kan best tegen een natte vacht, maar als je de boett er oplegt, dan wordt de vacht veel natter (eh hoe zeg ik dat? omdat de deken eropligt kan er geen lucht bij etc, en dus word de vacht nat tot op de huid, wat niet gebeurd als er geen deken op ligt)
Dus eh wel een regendeken er onder doen als het veel regent!

The longer, the pony!
Remember it is the speed that kills the horse, not the distance!



Ganna

Berichten: 854
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Bijna in Utrecht. De dames in HR

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-03 00:25

Oke, een zomerse bui is goed te doen. Maar in het najaar heeft Ilonk hem een keer een week nat op gehad (stom stom stom) en mooi dat ik een hoestend paardje had. Ik had geen ervaringen met dekens (paardje altijd zonder gehad) en heb er nooit aan gedacht dat dat met zo'n deken niet kan. Wil dus bij deze voorkomen dat het anderen gebeurd.

Had er wel bij gezet "als het veel en lang regent"...

The longer, the pony!
Remember it is the speed that kills the horse, not the distance!

Ganna

Berichten: 854
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Bijna in Utrecht. De dames in HR

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-03 16:32

Oh zo vatte ik het ook niet op hoor! Ik vind het alleen niet nodig dat mense het wiel "her ontdekken" als ik dat al heb gedaan. (Oke beetje boeren verstand doet ook wonderen Lachen

The longer, the pony!
Remember it is the speed that kills the horse, not the distance!

Ganna

Berichten: 854
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Bijna in Utrecht. De dames in HR

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-03 20:05

Ja is wel redelijk "sloop proof" maar als ze er echt in gaan bijten en trekken, nee. Waar ze echt niet tegen kunnen is prikkeldraad Knipoog, dus eh wel een lintje voor het prikkeldraad langs zetten zodat ze daar niet overheen kunnen grazen o.i.d.

The longer, the pony!
Remember it is the speed that kills the horse, not the distance!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: belle_boef, JudithGigi, StonedRomy, xYaartje en 121 bezoekers