Springzadels van zadelmarkt? die nieuwe?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Concorde

Berichten: 6692
Geregistreerd: 14-08-01
Woonplaats: Klein dorpje in Twente

Springzadels van zadelmarkt? die nieuwe?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-03 22:07

Ik heb ooit es een hele grote fout gemaakt door een zadelmarkt zadel te kopen. Dat was echt een flutding. (iik weet dus hoe dat zadelmarkt spul kan zijn)
Maar ze hebben nu best aardige close contact springzadeltjes liggen. Heeft iemand die toevallig al in real-life gezien? Tong uitsteken
zie de foto >> springzadel Uncle Tom
www.zadelmarkt.nl/ZADELS/aanbieding.htm

Liselot

Berichten: 32189
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-03 22:32

hmm... het ziet er zo van de foto wel goed uit. ik heb hem niet gezien... maarre, als je daar een keer heen gaat zou ik dan meekunnen? ik wil die stock zadels wel eens bekijken

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-03 00:34

Al die zadels zien er op het oog wel leuk uit...
De kwaliteit rent echter met sprongen achteruit zodra je het gebruikt.
om nog maar niet te spreken over de scheve kussens, slechte vulling, zwakke bomen...

Ratjetoe
Berichten: 1525
Geregistreerd: 07-03-03
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-03 09:46

Ja, ik heb ze ook gezien vanaf de foto en leken mij er wel aardig uitzien! Ben nml zelf ook wel geinteresseerd in een bruin springzadel erbij. De veelzijdigheid zag er op de foto ook goed uit.

Ik hoor/zie ook graag de reacties op deze zadels! (het is natuurlijk ook geen geld voor een zadel, al zou je er maar 5x mee kunnen rijden is het al mooi voor dat geld toch?)

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-03 11:06

Niet als je paard er mee in de vernieling is gereden, er zullen vast wel redelijek bijzitten, maar voor een leek is het erg moeilijk te zien of een zadel scheef is of niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-03 14:16

idd sjuimpje
dadelijk heeft je paar rug problemen of krijgt een hekel aan rijden.
Dan heb je veel winst van je zadel
Gewoon doorsparen voor wat fatsoenlijks, dan is je paard er ook blij mee.

yvetje

Berichten: 2012
Geregistreerd: 20-11-02
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-03 18:46

Ik zal eerlijk gezegd nog liever een tweedehandsje kopen, van goede kwaliteit (hoeft nog niet eens een superbekend merk te zijn) dan een van zadelmarkt. Iemand bij ons op de manege heeft een vergelijkbaar zadel, maar dan veelzijdigheids en dat zit echt zwaar bagger en is keihard voor de paardenrug! Ik zal dus gewoon op zoek gaan naar een tweedehandse op www.marktplaats.nl ofzo voor een mooie prijs!

Concorde

Berichten: 6692
Geregistreerd: 14-08-01
Woonplaats: Klein dorpje in Twente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-03 21:00

ik heb dus een zadel gehad wat daar weg kwam, een vzh, de 2144. dat was echt een regelrechte ramp. Heb nu een fijn vzh zadeltje, dat ik ook niet meer kwijt wil.
maargoed, als ik meer ga springen wil ik een zadeltje voor erbij dat flinke knie/kuit wrongen heeft. Vandaar.