hoeven veilen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

WendyBZ

Berichten: 13133
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-03 16:46

Mijn vader heeft een commandantencursus gedaan, en bekapt dus zelf de paarden. Ik veilde mijn pony zelf altijd bij. Mijn vader heeft een paar jaar geleden een liesbreuk gehad, en toen werd het allemaal wat minder makkelijk Dan mocht ik het doen en zei hij wat ik moest doen. Het bijwerken met die kleine mesjes doe ik eigenlijk niet vaak, het echte kappen ook niet (heb ik de spieren niet voor Haha! ). Bij Ilana moest ik wel vijlen, daar had mn vader geen tijd voor. Ze werd extra vaak geveild omdat ze anders een hoefscheur kreeg...

Mijn vader heeft zelf een standaard ervoor gemaakt, ik gebruik die eigenlijk niet. Als ik bezig ga, doe ik het op een dag dat het niet zo warm is. Je krijgt het snel genoeg zelf warm *LOL* Ik zet de voet tussen mn benen, en gebruik de vijl met twee handen. Een hand lukt me niet, dan vijl ik naast de hoef van het paard ook mn eigen hand Frusty Vaak even terugzetten op de grond om te kijken hoe het wordt, en het liefst op een vlakke ondergrond, niet in een laag zand ofzo. Dan kan je het het beste zien.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: boemel, idion, joyce83, RoRo44, Wopkebrok en 87 bezoekers