Longeren met bijzet

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-07-01 13:31

Omdat IJsco de komende twee weken naar de manege gaat en ik daar lekker de mogelijkheden heb om te gaan trainen wil ik julie het volgende vragen:

Omdat IJsco met rijden erg slecht de achterhand eronder brengt en alles met de voorhand doet en dus ook niet nageeft (ook niet raar want ze heeft jaren voor de kar gestaan en dan doe je dat ook met de voorhand) wil ik graag eens longeren met bijzet. Met rijden heb ik dit vooral in het begin niet gedurfd omdat ze toen veel struikelde en zich dan natuurlijk met de hals moet kunnen opvangen. Bijzets leek me dan niet ideaal.

Wat vinden jullie van dit idee? Ik wil dan de bijzets aan de singel bevestigen.



Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-07-01 13:44

Waarom zou je met slof beginnen en hoe zet ik die vast?

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-07-01 14:19

Als dat de reden is om een slof te gebruiken moet ik je teleurstellen *LOL* Ik heb namelijk geen slof in huis en kan bijzets lenen van iemand.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-07-01 08:53

Vanavond breng ik IJsco naar de manege dus misschien dat ik het morgen al eens ga uitproberen.
Het gaat mij erom dat ze niet met haar neus omhoog gaat in draf (zo: Afbeelding)<br> en dat ze de achterhand meer gaat gebruiken. Ik wil haar gewoon soepeler krijgen maar zal in het begin nauwelijks bijzetten, kijken hoe het gaat. Bovendien heb ik maat Full gekocht, dus ik kan ze zelfs niet eens heeeel kort maken *LOL*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot en 49 bezoekers