bh tijdens het rijden??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
miseryfox

Berichten: 1681
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-01 23:41

Ik vraag me af hoe jullie rijden....
gewoon met n gewone bh??

Ik heb nl best grote borsten en eerst reed ik altijd gewoon met bh en sinds n tijdje had ik zo'n hemdje van Bjorn Borg met n ingebouwd topje erin die deed ik dan over mn gewone bh. En die topjes kan ik nergens meer vinden en heb ik laast n gewoon strak hemdje gekocht van Bjorn en ik heb vandaag een gewoon sprorttopje van adidas gekocht...

Ik heb bij divoza ook van die echt sportbh's van Champion gezien. Is dat beter dan zegmaar wat ik doe met gewone bh en dan n topje???

Marjolein

Berichten: 11636
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-01 23:49

pff ben ik dan blij dat ik een klein voorgeveltje heb.

ik dnek trouwens niet dat t veel uitmaakt of je nu een sport beha aan hebt of een beha met topje erover. wat je zelf het prettigst vind is het best. zolang jij nergens last van hebt (of minder) kan je dat best zo houden waarom veranderen.
volgens mij in ver verleden al eens topic over geweest misschien leuk om op te zoeken??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-01 23:50

Ik zweer bij al het ondergoed van mountain horse. Ze hebben fijne bh's, en ook van die shorts met "pijpjes" in damesmodel, die kan ik nergens vinden zonder zo'n "voorgevel" Haha! sorry heren...

trouwens, ik heb ook niet zo'n enorme boezem, maar toch.
_________________
Just smile and keep riding!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Zep op 2001-07-21 23:51 ]</font>

xandra
Berichten: 114
Geregistreerd: 03-06-01
Woonplaats: hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-01 00:07

Hai, ik ken het probleem. Ook ik ben "gezegend" met een grote boezem. Ik heb op aanraden van de mevrouw in de lingeriewinkel ( eentje voor grote maten ) een champion beha gekocht. En ik moet zeggen, ik heb geen problemen met dansende borsten. In het begin heb je wel het gevoel dat je afgekneld wordt, maar naarmate je hem langer draagt wen je eraan. Het zit echt prima.

Ze zijn wel duur, ongeveer F100, maar ik kan het je echt aanraden. Er ziten bandjes aan met badstof dus je krijgt niet van die striemen.

Vroeger had ik ook altijd die dingen van Bjorn Borg maar die van champion is echt tien keer beter. Je hoeft niet meer twee lagen aan om je borsten in bedwang te houden.
Ik hoop dat je wat aan mijn verhaal hebt.

Groetjes Sandra

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: xandra op 2001-07-22 00:14 ]</font>

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-01 00:11

Ik koop bij de lingeriezaak altijd speciale sportbeha's. Behalve dat ik een vrij grote cupmaat heb, zijn mijn borsten ook erg gevoelig. Ik heb wel van die sporttopjes gebruikt waar jullie het over hebben, maar ben over zo'n stevige sportbeha beter te spreken. Nergens meer last van.

miseryfox

Berichten: 1681
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-01 00:42

Ze zitten me nie zo zeer in de weg maar ik merk wel dat mensen langs de bak zo kijken...
Ik zat al sterk na te denken over die van Champion... ik denk dak die ga uitproberen...
Xandra weet je ook toevallig welk model je hebt???

xandra
Berichten: 114
Geregistreerd: 03-06-01
Woonplaats: hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-01 00:43

Ik zal even de divoza erbij halen, ben zo terug

xandra
Berichten: 114
Geregistreerd: 03-06-01
Woonplaats: hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-01 00:46

De action shape sport top. Maar je kunt hem het beste in de winkel halen. Ik heb hem een maatje kleiner qua borstmaat. Dan heb je nog minder last van het gehups. Deze wordt ook heel veel gebruikt voor in de sportschool met aerobics en zo.

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-01 07:54

auwa gewone bh's doen pijn met rijden.
ik gebruk van die sporttopjes van nike (voor earobics enzo)en dat zit veel fijner!

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-01 08:33

ers tond laatst een heel stuk over in de bit dat het ook best slecht is om met gewone bh's te rijden omdat je dan sneller hangborsten etc zou krijgen.
Ik reed dus altijd met gewone bh's en ben acuut overgestapt dure sportBH gekocht.
die zit het beste maar kan ik niet een dag in lopen omdat ik dan idd striemen krijg.
Ik kocht ook zo'n adidas top die zat zo lekker maar helaas bij een bok van lot sprong (eerste keer dat ik 'm aanhand) dat plastice dingetje waarmee je de bandjes versteld kapot en was niet te maken Boos!
Beste rijd ik nog met zo'n top van nike jammer dat die ook weer zo duur zijn

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-01 10:27

Ik rij het liefst met de Jogbra van Champion. Ik heb maar een cup A maar ze kunnen toch flink op en neer hupsen en dat is AU. En met die jogbra heb ik nergens last van. En in de bIt stond nderdaad dat het heel slecht was voor je borsten (of ze nou groot of klein zijn) als je met een gewone BH rijdt.
Als ik jou was zou ik gewoon eens naar een goe geassortieerde sportzaak gaan en daar verschillende modellen passen.

Dorien

Berichten: 1440
Geregistreerd: 27-04-01
Woonplaats: België 

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-01 11:07

Ik heb een middelgrote boezem en sinds dat artikel in Bit rijd ik met een sportbh. Maar ik ben bij de Hunkemöller gaan kijken, daar hadden ze een model van ongeveer 1 000 BEF (ik denk ongeveer 50 gulden) en ik ben daar echt tevreden over. Het is een model met een naad over de borst, zoals bij een gewone BH, gekruiste bandjes en wat ik er nog het beste aan vind: het is een lang model. Er zit dus een stuk van je buik en je rug mee in en zit dus lekker stevig.
Ik draag ze zelfs al liever dan een gewone BH!

Cowgirl

Berichten: 23741
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-01 11:15

Mijn eerste sport bh was zo'n goedkope van de hema. Die waren nou niet echt geschikt.
Toen heb ik een BH van Mountainhorse gekocht, mijn moeder heeft er toen ook een gekocht.
Die van haar lag na 4x gebruik in de zak van Max en die van mij volgde ook al snel.
Die brede bandjes gingen krullen en verder zaten ze voor geen meter.
Toen kregen ze bij de Hema wat luxere sport bh's, ik heb er een gekocht en dat was tenminste een goede, nu ligt mijn hele kast vol Haha! want voor mijn werk vind ik ze ook heel prettig.

Silvia

Berichten: 3271
Geregistreerd: 23-02-01
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-01 14:32

Ik heb zelf 3 sport BH's allemaal van Champion. ze zijn niet goedkoop (+/- 70 a 80 piek) maar ik zou niet meer zonder willen!
Soms stap ik wel eens op het paard met een gewone BH (ach ik ga toch alleen maar stappen....) maar toch voel ik dat mijn borsten pijn doen na het rijden.
Dusseh, ook al heb je kleine borsten, een sport BH is echt een must!!!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-01 14:40

Ik rijd ook met een beha met kruisbanden (semi-sportbeha van de Hema) met daar overheen een strak hemdje. Dat is zo gekomen toen ik in Australië was en van de een op de andere dag op die dressuurstal kon gaan werken. Alleen die beha was niet echt een succes met rijden en een goeie sportbeha was toen voor mij (als arme backpacker Haha! ) een beetje aan de prijzige kant. Heb toen bij de plaatselijke 'Zeeman' twee van die strakke hemdjes gekocht en nu, ruim 3 jaar later, rijd ik daar nog steeds mee (onverslijtbaar!).

Maar toch moet er eens een goeie sportbeha komen (die Champion klinkt wel goed!). Wat ik nu aan heb zit wel als een harnas, maar met het oog op de komende wedstrijden is het toch wel fijn om een witte te hebben. Een zwart hemdje onder een witte bloes is niet echt flatteus... Haha!

_________________
<FONT COLOR="DARKBLUE"> Mannen leven van vergeten, vrouwen van herinneringen - T.S. Eliot</FONT>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Karin op 2001-07-22 14:40 ]</font>

visje

Berichten: 4546
Geregistreerd: 11-04-01
Woonplaats: België (Vlaams-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-01 14:44

dames, de grote van de borsten maakt niet uit, volgens Bit. Je moet ze goed 'beschermen'.

aglaranna

Berichten: 449
Geregistreerd: 11-04-01
Woonplaats: België, vlaams-brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-01 14:57

Ben het volkomen met visje eens...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-01 15:07

en weet je wat ik nou zo poedersuiker vind? Ga je op dieet, is dat de eerste plaats waar je in omvang mindert! Boos! En dus de enige plaats waar ik wel wat volume wil houden. Het is niet eerlijk! *knaagt gefrustreerd aan een wortel*

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-01 15:34

*LOL* hahah, ja zep, dat is wel zo (en dat is eigenlijk helemaal niet leuk Boos! )
Ik rijd altijd met gewone bh's en ik heb nergens last van Verward
Maar nu heb ik ook geen gigantische voorgevel (b)
wat doen die sportbhs dan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-01 16:40

Een goed sportbh ondersteunt je borsten en zorgt ervoor dat ze niet teveel gaan hobbelen. Ze worden eigenlijk best strak tegen je lichaam aan geduwt maar zo voorkom je dat ze zeer gaan doen en ze voorkomen dat je hangborsten krijgt. Omdat de je geen spieren in je borsten hebt moet dus alleen je huid je borsten op de plaats houden en na verloop is de rek uit de huid en gaat het allemaal wat meer hagen. Dus ook als je jong bent kan je beter een sportbh dragen want dan hou je je borsten ook op latere leeftijd mooier.

ineke

Berichten: 916
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-01 16:54

Als je op dieet gaat dan krijg je van die theezakjes ,daarom ga ik niet meer op dieet en draag ik ook van die champions ,bij de bijenkorf hebben ze overigens ook hele goeie van die sportgevallen voor 65,-

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-01 17:01

toch maar eens zon sportbh kopen, ik wil geen theezakjes Knipoog

JessicaG

Berichten: 1482
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-01 17:27

Ik heb 2 sportbh's (merk: body basics) bij Hunkemoller een tijdje geleden gekocht met van die kruisbanden op je rug, maar ze verkopen ze daar helaas niet meer.
Naarmate je ze wast worden ze steeds strakker (ik moet ze wel oprekken als ik ze uit de was haal, want als ik hem zo aantrek dan krijg ik geen lucht meer Misselijk ).
Het zijn de stevigste die ik ben tegengekomen.
Ze duwen gewoon je hele voorgevel plat, dus heb je tijdens het rijden nergens last van.
*LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL*
Groetjes van Patricia

Odi
Berichten: 1211
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Montferland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-01 17:31

Inmiddels heb ik er al heel wat geld aan uitgegeven. De fijnste tot nu toe en de goedkoopste, die van de Hema, 25 gulden.

Dorien

Berichten: 1440
Geregistreerd: 27-04-01
Woonplaats: België 

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-01 17:41

Ik heb dus dezelfde als Jessica. Bij ons verkopen ze die nog wel.