Wat kan ik voor mijn pony vragen ?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Leonie_M

Berichten: 4488
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Dordrecht

Wat kan ik voor mijn pony vragen ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-03-03 20:23

Ik wordt binnenkort 18, dus ik zit te denken om mijn pony misschien te verkopen. En verder te gaan op de paarden.
Wat zou ik kunnen vragen denken jullie.

Het is arabisch volbloed ruin van 8 jaar oud.
Hij heeft een schofthoogte van 156. Het is een donkere vos met een prachtig koppie. Hij heeft er goede papieren (AVS). Vader Alexander.
Hij loopt op dit moment L2 dressuur met winstpunten (M klaar). Vroeger heeft hij in de western sport gelopen en deed dat ook niet onverdienstelijk.
Verder is het echt een springtalentje. Heb hem nog niet op wedstrijden uitgebracht maar wel oefenparcoursjes met hem gereden van 90 cm a een meter . Deed hij foutloos.

Ook heeft hij een verschrikkelijk goed uithoudingsvermogen dus zeker geschikt voor endurance.

Afbeelding

UTILE DULCI: ZZ-licht + klasse 1 endurance (verkocht)
H'ADELPHOS Z1
B/L jurylid



Leonie_M

Berichten: 4488
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-03-03 10:28

Ik zit nog heel erg te twijfelen. Aan de eene kant wil ik verder in de sport en ik denk dat Azaz het niet gaat redden tussen de paarden. Maar aan de andere kant kan ik hem toch niet missen denk ik.
Ik weet het op het moment echt niet.

UTILE DULCI: ZZ-licht + klasse 1 endurance (verkocht)
H'ADELPHOS Z1
B/L jurylid

Leonie_M

Berichten: 4488
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-03-03 14:06

bedankt voor alle berichten. Ik ga nog eens heel goed nadenken wat ik ga doen. Rij dit jaar in iedergeval nog uit en daarna zien we wel

UTILE DULCI: ZZ-licht + klasse 1 endurance (verkocht)
H'ADELPHOS Z1
B/L jurylid

Leonie_M

Berichten: 4488
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-03-03 14:49

Lielle schreef:
weer eens met kawa. Wat ik je wel zou aanraden is om je pony ook daadwerkelijk te starten met springen en endurance, het 'aanleg voor' verhaal neem ik altijd met wat korreltjes zout (niet per se in jouw geval trouwens). Op dit moment is jouw pony alleen L2 dressuur, en heeft hij een westernklassering gehad.


Ik ben ook zeker van plan om hem uit te gaan brengen in het springen.
Als het goed is is hij wel geklasseert in de westernsport. Maar dat weet ik niet zeker. Dat zou ik na moeten vragen.

UTILE DULCI: ZZ-licht + klasse 1 endurance (verkocht)
H'ADELPHOS Z1
B/L jurylid


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot en 57 bezoekers