marktonderzoek mbt stallingsgeld

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-03 10:19

Sonja schreef:
Absoluut niet, dat lijkt het mij echt niet waard. Bovendien vind ik de risico's van groepsstalling veel te groot, één van onze paarden presteert het om altijd in elkaar getimmerd te worden, hoe groot de ruimte ook is. En bovendien wil ik zeker in de winter m'n paarden niet 24/7 buiten hebben, dan zou ik ze van kop tot kont in dikke dekens moeten verpakken en dat kost me bij m'n fjord bijvoorbeeld weer d'r manen.

Ook voor een lagere stalprijs zou ik niet geinteresseerd zijn in dit systeem.


Ik ook niet en dan ook om dezelfde redenen als Sonja.

Ik wil dat mijn paard een eigen plekje heeft. Hij kan van mei t/m september heerlijk eventueel als ik zou willen dag en nacht buiten staan en hij heeft een mooie stal van 3,5 bij 3,5 m. met een lekker dikke laag stro en 3x daags voer en 2x daags hooi. Op stal hebben we binnenbak en buitenbak allebei 60x20 en stapmolen, Longeerkraal, losgooibak en ik betaal 265 en dat vind ik toch wel de limit.

Choice (Jazz x Dublin x Purioso) B+10, L1+2/ Sportpredikaat dressuurmerrie (Z2+1)
Omar geniet van zijn pensioen!


AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-03 17:13

Sonja schreef:
Neel, kan het zijn dat jij en anderen misschien een verschillend beeld hebben van "mooi"?
Ik hecht persoonlijk dus waarde aan een mooie box. Mooi is voor mij: ruim, open (geen muren), met frisse lucht en "uithang"-mogelijkheid (naar buiten kijken) en gladde, veilige afwerkingen, gevuld met een goede laag kwaliteitsstro.
Terwijl jij "mooi" misschien ziet als prachtig geschilderd met gouden ballen op de spijlen ofzo Haha!


Weer met je eens Sonja

Mijn paard doe ik overigens absoluut geen plezier door hem dag en nacht in weer en wind buiten te laten staan Als het regent en Omar moet buiten staan is hij echt het zieligste paard ter wereld Knipoog hij trilt dan over zijn hele lichaam en is daar gewoon niet voor gemaakt en is ook erg mokgevoelig. Ik denk ook dat het per paard zal verschillen maar er zijn gewoon veel paarden die hier helaas niet meer voor geschapen zijn

Choice (Jazz x Dublin x Purioso) B+10, L1+2/ Sportpredikaat dressuurmerrie (Z2+1)
Omar geniet van zijn pensioen!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: arjaaaaa, boemel, Finesse, GrapeshotBot, Groetje, sas27 en 141 bezoekers