hoeveel vragen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

hoeveel vragen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-03 17:36

dit jaar word ik 18 en dan ga ik over op de paarden. dus dan moet mijn pony weg. we willen hem van de zomer misschien al te koop zetten aangezien er dan meer vraag naar is dan in de winter. dat is overigens nog niet zeker. want zolang ik hem kan rijden, wil ik dat eigenlijk ook doen. Haha!
tis een E-pony van 1.54
12 jaar(in januari geworden)
bruin met zwarte manen en staart
ruin genaamd tobias
we hebben hem voor 5000 gulden gekocht, of 5,5 weet eigenlijk niet meer
toen liep hij M1 dressuur en B springen(1x gedaan ofzo) maarja ze hebben het nooit bewezen hoor!
ik rijd nu M springen(+11) M1 dressuur en L SGW(+5) voor de verkoop wil ik nog Z gaan springen en M gaan crossen
hij heeft in een L,M en Z 4-tal gelopen, Z 4-tal 4e van Ned 2002
verder wat provincionale titels en vaak op een NK gestart, voor titels en foto's zie http://tabioverburgio.4t.com
Afbeelding
tijdens INDOOR MEPPEL 2002
Afbeelding
augustus 2002

dus wat denken jullie ervan?

beppe
Berichten: 46
Geregistreerd: 06-10-02
Woonplaats: fryslan

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-03 20:40

hallo ik denk dat je er wel 5000 euro voor kunt vragen aan de titels te zien is hij dat ruim waard.of hem gewoon doorrijden bij de paarden in ieder geval succes met de verkoop.

Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-03 20:49

Ik dacht ongeveer hetzelfde als Beppe. Euro 4500 tot Euro 5000.

nokemi
Berichten: 1881
Geregistreerd: 03-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-03 22:38

waarom rijd je niet door bij de paarden?
denk dat het moeilijk is om nogmaals zo'n band op te bouwen met een ander paard.

Lieke

Berichten: 11351
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-03 22:55

Karakter speelt ook een rol, is hij makelijk te rijden, heeft hij bepaald ras (ouders?) Verkeersmak?

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-03 23:17

Ik zou 4500 vragen, maar dat had ik je al vertelt *LOL*
Ook omdat hij niet supermakkelijk te rijden is en geen papier heeft. Al is het wel een superpony! Lovers Maar ik vind 4500 euro voor een pony echt heel veel geld...Voor een paard eigenlijk ook Knipoog

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-03 18:51

ja tuurlijk maar het wordt een vraagprijs he!? nee hefet geen papieren, karakter que rijde is wat moeilijker, maar misschien komt dat ook wle door mij! ja wete jij veel! springen ie super hoor! tis ook zo'n schat! heb een super band met hem! ik laat hem altijd los als ik hem uit de wei haalt. en hij blijft altijd in de buurt! zo lieffffff nee ik wil niet naar de paarden, want dan kan ik strax M gaan springen bij de paarden.... en eerlijk gezegd wil ik toch verder komen met springen. wil strax gewoon naar het Z bij de pony's en met een paard(rond de 168) toch de springsport in!
oh het ras is totaal onbekend! de een zegt dat ie wat van een NF heeft en de ander van een arabier! tja wie zegt het!

maar hij moet ieder geval op een HEEL goed plekje komen! anders gaat ie nie weg!stom is dat zeg! kan eigenlijk niet zonder hem.....maar ik mag geen 2 paardjes(+shet)maar misschien heb ik wel zo'n goede band met hem, omdat hij vroeger is mishandeld en verwaarloosd! dus we begonnen bij het begin! hij is wel vrekeersmak, maarja het is gewoon niet voor een beginner, want hij heeft soms gekke ideen in zijn koppie dat ie bv opeens wegdraait. maar zeker uitdagend voor een betere ruiter!!!! en zeker de capaciteiten om verder mee te komen, zeker met dressuur, ben helaas niet zo'n dressuurtypje. vind het al heel wat dat ik M1 ben!

he gomir, een paard voor 4500? nou die beesten worden alleen maar duurder. denk dat je toch tegen de 6000 moet gaan kijken!

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-03 19:07

verona schreef:
waarom rijd je niet door bij de paarden?
denk dat het moeilijk is om nogmaals zo'n band op te bouwen met een ander paard.


Dat vroeg ik mij dus ook af. Je hebt blijkbaar de top nog niet bereikt met je pony en je kunt altijd nog overstappen op een paard.

Ik zie trouwens de foto's niet.... forbidden link of zo...

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-03 21:57

reddytobias schreef:
he gomir, een paard voor 4500? nou die beesten worden alleen maar duurder. denk dat je toch tegen de 6000 moet gaan kijken!


Dat heb ik niet betaald hoor voor Ontario en de markt loopt nu ook niet zo heel hard dus voor 4500 euro moet je echt een leuk paardje. Je wilde toch een jonge? Zodat je weer onderaan kon beginnen?

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-03 23:20

nou eentje die B/L afgericht is! springbloedje. ga via hans vragen!
nee Tobias gaat het niet halen tussen de paarden. dan wil ik van de zomer Z starten en dan start ik dus bij de paarden weer M(Z hoogte) en dan?! Z zal ik dan nooit meer worden. niet dat dat het grootste probleem is! maar wat d8 je van de dikke oxers?! tobias is niet wat je zegt een super springer! ik rijd hem nu iets meer dan 3,5 jaar en daarin heb ik hem van B naar M(+11) gereden en dressuur ook van B naar M1(+0) en SGW van B naar L(+5) ik ben er dus nog niet achter!

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-03 17:34

iemand nog een bedrag wat ie denkt hoeveel tobias op kan brengen?