bekers voor wedstrijden: tip waar te koop?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kyona

Berichten: 4768
Geregistreerd: 19-03-02
Woonplaats: Krimpen

bekers voor wedstrijden: tip waar te koop?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-03 10:15

Voor onze vereniging ben ik op zoek naar een betaalbaar adresje waar je toch leuke bekers voor de dressuurwedstrijden kunt kopen. Waar ze nu vandaan komen zijn ze best duur en eentonig (lijken steeds op elkaar). Heeft iemand een tip?

batje

Berichten: 10560
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 10:33

Ik weet alleen dat je ze bij een online ruiterzaak kan bestellen, maar daar zijn ze ook vrij duur en eentonig.

Is het niet veel leuker een keer nuttige prijzen uit te reiken ipv bekers? Lachen

Dennis

Berichten: 31464
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 10:39

Een kennis van mij heeft een sport prijzen winkel. Je kan daar je beker precies zo laten samen stellen al jij dat wilt. Van prijzen heb ik geen idee.

Maar het idee van batje vind ik ook goed. Nuttige prijzen uitdelen ipv bekers.

Ugene2001

Berichten: 1895
Geregistreerd: 11-11-02
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 12:30

Bij van rijs in Zevenhuizen(Z-H) hebben ze ook bekers te koop maar weet niet hoe duur ze zijn hier.

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 13:00

La Cavaliere in Woerden, Ruitershop in Harmelen. Ik heb geen idee wat duur is voor die dingen, maar volgens mij zijn ze daar niet echt duur. In Montfoort zit trouwens ook een sportprijzenwinkel, weet alleen niet hoe die heet.

max_4ever
Berichten: 377
Geregistreerd: 16-07-02
Woonplaats: steenbergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 13:01

Bij de heimolen in bergen op zoom (nb) hebben ze ze ook. ze hebben allerlei soorten en maten staan. Ze verschillen ook allemaal per prijs. Dus je kan zelf kiezen hoe duur je het wilt maken.

Marieke22

Berichten: 797
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Rheden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 13:53

Bij mij op de hoek:

De Bokaal Sportprijzen
Klarendalseweg 63
6822 GB ARNHEM
Tel: 026 351 51 34

Geen idee wat de kosten zijn daar, dat zou je even moeten informeren.

Als je bij www.detelefoongids.nl zoekt op "sportprijzen" in jouw regio, dan kom je ook al een heel eind.

Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 14:00

In Baarle Nassau zit er 1 die is een stuk goedkoper dan de meeste.

Marije
Berichten: 3087
Geregistreerd: 16-08-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 15:21

Ik weet niet of het voor je in de buurt is, maar je kunt ook terecht bij Walter in Enschede. Die maakt zelf rozetten en bekers.

Overigens ben ik het ook helemaal met Batje eens!
Gisteren kreeg iedereen bij een onderlinge wedstrijd een mineralenblok, een Bit, de Paardenkrant en een bordje. Kijk, daar heb je nou eens wat aan! En het is nog leuk ook!

Kyona

Berichten: 4768
Geregistreerd: 19-03-02
Woonplaats: Krimpen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-03 15:29

helaas denkt niet iedereen er zo over. wij hebben het een tijdje gedaan (bijv halster, snoep voor paard, handschoentjes etc etc) maar kregen teveel commentaar... dus maar weer overgestapt op de bekers.

RTM
Berichten: 6130
Geregistreerd: 16-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 16:15

Ruiterslot in Bornerbroek, Nijland in Ruurlo...

Schoentje

Berichten: 3857
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 17:29

Stop het geld in voor de bekers in een envelopje en geef dat aan de ruiters (als het een paardenconcours is tenminste).
Ik ben gisteren op concours geweest in houten en ben GVD> naar huis gekomen met een paar stikken, bekers en medailles zonder touwtje,. maar ik moest wel een vermogen aan inschrijfgeld betalen! dit is echt superirritant, want je wilt als je goed rijd toch zeker wel wat terug zien van je inschrijfgeld, Op de concoursen in brabant en limburg is zit tenminste goed geregeld.

GOOISE JACHTVERENIGING, BEDANKT!!!

Als jullie nog eens een concours organiseren doe het dan fatsoenlijk, of vraag inschrijfgeld onder de 5 euro...

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 18:13

Bij de horselover heb ik ze ook gezien maar op www.debles.nl kun je een heleboel verschillende soorten, maten en designs bestellen!

Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 09:52

schoentje schreef:
Stop het geld in voor de bekers in een envelopje en geef dat aan de ruiters (als het een paardenconcours is tenminste).
Ik ben gisteren op concours geweest in houten en ben GVD> naar huis gekomen met een paar stikken, bekers en medailles zonder touwtje,. maar ik moest wel een vermogen aan inschrijfgeld betalen! dit is echt superirritant, want je wilt als je goed rijd toch zeker wel wat terug zien van je inschrijfgeld, Op de concoursen in brabant en limburg is zit tenminste goed geregeld.

GOOISE JACHTVERENIGING, BEDANKT!!!

Als jullie nog eens een concours organiseren doe het dan fatsoenlijk, of vraag inschrijfgeld onder de 5 euro...


Daar zeg je nu iets. De kosten voor prijzengeld zijn een stuk hoger dan voor bekers dus dan is de keuze makkelijk. Vaak als je bij een rij vereniging zit is het vrijwilligerswerk en het is echt geen vetpot. Vergis je niet in de kosten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 10:49

Voor goedkope bekers kun je goed terecht bij rutiersportzaak Theo Kevenaar in Arnhem.
Ipv bekers heb ik liever kleine gebruiksvoorwerpen zoals borstels, shampoo, leeronderhoudsmiddelen, pektouw. Dat hoeft zeker niet meer te kosten als een beker.

Schoentje

Berichten: 3857
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 19:26

Lisette, je moet je ook niet vergissen in de kosten van de ruiters. Ik zit zelf ook in de organisatie van een concours, en normaal gesproken zorg je gewoon voor sponsors, zoals eigenlijk elke wedstrijd dat doet. En als ze dan per se geen prijzengeld willen geven, moeten ze maar een ponyconcours organiseren!!!