County Competitior

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
smiley

Berichten: 2795
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: Biezenmortel

County Competitior

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-03 21:54

Ik ben op zoek naar een nieuw zadel voor mijn Haf, nu zag ik een tweedehands Count Competitor te koop. Wat zijn jullie ervaringen met dit zadel..? Lachen

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-03 21:56

Daar was ik ook naar opzoek, maar wegens financiele eeeeeeeh tekortkomingen, gaat het feest niet door! Boos!

Het is een heel fijn dressuurzadel, met diepe zit en veel wrong. Persoonlijk zou ik het aanraden, maar ik zou het van te voren wel even passen, en iemand meenemen die er veel verstand van heeft..

Destinietje

Berichten: 4197
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Bij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-03 22:27

Ik heb er zelf een te koop staan, heb er zelf altijd mee gereden, en ik vind hem super zitten. Hij ligt ook op veel paarden goed...behalve op die van mij:(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-03 12:19

Ik heb de mijne nu al 10 jaar en ben er erg tevreden over.
Hij zit lekker en ligt goed op alle 3 m´n paarden.
Ook blijft het leer erg goed, ik ben er dan ook erg zuinig op.

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-03 19:25

De mijne is nu iets meer als een jaar oud. Echt een fijn zadel, ik zit er in als in een luie stoel. Ze zijn prijzig, maar wel super in gebruik en onderhoud.
Een echte aanrader!!

smiley

Berichten: 2795
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: Biezenmortel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-03 21:10

Allemaal vol lof Lachen

Zijn er nog mensen die er niet zulke goede ervaringen mee hebben?

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-03 21:38

Je mag die van mij wel een keer komen testen. St. M. Gestel en Vught is maar een kippenstukje om te doen!

Youko

Berichten: 3021
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Hong Kong

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-03 22:21

Helaas geen slechte ervaring Knipoog, ook ik heb er eentje, ben er zeer tevreden mee. Ik heb het nu bijna twee jaar en ziet er nog uit als nieuw!

smiley

Berichten: 2795
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: Biezenmortel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-03 14:50

imker schreef:
Je mag die van mij wel een keer komen testen. St. M. Gestel en Vught is maar een kippenstukje om te doen!


We gaan waarschijnlijk morgen al kijken/kopen om hem te passen en te proberen. Maar ik kom je graag een keetje meeten hoor Lachen .

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-03 14:52

de county competitor heeft weinig wrong, tenminste, die van mij dan. Branca heeft ook nog een county te koop, misschien valt die meer in je budget, zie adverenties bokt.

Nouvel

Berichten: 28563
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-03 15:04

Ik heb er ruim een jaar geleden eentje gekocht, een nieuwe. Het was het enige zadel dat fatsoenlijk op mijn paard pastte en ok nog lekker zat!
Alleen na het opvullen een 1/2 jaar later, lag hij opeens niet lekker meer en kreeg ze er drukplekken van naast haar schoft.
Hij is toen opnieuw opgevuld en toen dat niet hielp is 'ie terug gestuurd naar de importeur. Ik heb toen weer een hele nieuwe ontvangen (service!), want er bleek iets mis te zijn met de boom, het ijzer stak te ver de kamer in...
Deze is gelukkig goed, en blijft het ook hoop ik, want ik vind het een heerlijk zadel!!

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-03 15:24

smiley"]
[quote="imker schreef:
Je mag die van mij wel een keer komen testen. St. M. Gestel en Vught is maar een kippenstukje om te doen!


We gaan waarschijnlijk morgen al kijken/kopen om hem te passen en te proberen. Maar ik kom je graag een keetje meeten hoor Lachen .
[/quote]

Wanneer wil je komen?