ervaringen met trektocht in het buitenland

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

ervaringen met trektocht in het buitenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-03 20:53

Ik zit er aan te denken om volgend jaar op trektocht te gaan in het buitenland. Ik heb dat altijd al gewilt. Ik heb al de catalogus van Timeout aangevraagd. En nu ik deze gezien heb krijg ik er steeds meer zin in.
Nu wou ik eens vragen waar jij bent geweest en hoe je het vond.En met welke leeftijd gingen jullie voor de eerste keer?
thanx!

Leo3hoekje
Berichten: 520
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Amstelveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-03 20:57

te paard? ik ben nl. vorig jaar met vinea een trektocht gaan maken door Bretagne te paard, was heel erg leuk..... maar dat was wel geregeld door vinea helemaal, ik heb nl. geen id hoe je zoiets moet regelen. ik was vorig jaar 15 toen ik ging... we hadden een groep van 8 jongeren en het was super gezellig....

Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-03 21:10

ja te paard Haha! alsvast bedankt! es kijken of vinea catalogus heeft Lachen

linlovesyou

Berichten: 990
Geregistreerd: 02-12-02
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-03 22:26

Ik heb het zelf nooit gedaan, maar heb hier wel een folder liggen van trailfinders...

hebben ze veel verschillende trektochten!
ervaringen kan ik je niet vertellen, sorry

Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-03 22:08

heb je die folder ergens bestelt? zo ja waar dan?

Rhaia
Berichten: 768
Geregistreerd: 04-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-03 23:53


eefken

Berichten: 459
Geregistreerd: 22-11-02
Woonplaats: Herselt (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-03 23:57

www.trailfinders.nl
Ik ben al 2 keer met hen op vakantie geweest, erg goed!
Ze zijn goedkoper dan time-out; en ook realistischer. Een vriendin van me heeft de reis naar Marokko met time-out gedaan, en ze vond het in het boekje mooier dan in het echt. (was nog wel een leuke vakantie hoor... )
Ik ben naar Italië geweest, en naar zuid frankrijk met trailfinders.
Mijn eerste trektocht met paarden was gewoon in België, toen was ik 17 jaar.

Huertecilla

Berichten: 26851
Geregistreerd: 19-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-03 00:10

'...en ook realistisch.' Gelijk even gekeken op Europa, Spanje, Andalusië enneh.... tis hier niet toegestaan om met het paard op het strand te komen. Dat is vanwege de zon-toeristen die niet in een paardenvijg willen liggen en die door de autoriteiten begrijpelijkerwijs belangrijker gevonden worden. Dat is dan overigens ook gelijk zo'n beetje de enige beperking die je hebt met je paard.
Er zijn hier héél veel mogelijkheden om op een cortijo van cultuur, natuur én van paarden te genieten. Er is in Coïn ook een Nederlands echtpaar dat dergelijke vakanties aanbiedt en mijns inziens niet duur. Hun link vind je op de site van www.recreatieruiter.nl
Nee, wij zijn dat niet Knipoog