2dehands trailers

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

2dehands trailers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-02-03 22:05

Ben me toch eens aan het oriƫnteren....

Aan- en afraders qua merken?
Prijsindicaties?
Kun je dingen zoals de staat van de bodem, remmen etc. zelf controleren? Zo ja, hoe dan?
Hout of polyester?
Wat zijn klussen qua opknappen die je zelf goed aan kunt pakken zonder extreme handigheid of bijzonder gereedschap?
Verzekeringen?
Onderhoudsbeurten?
etc. etc.

Kortom, spui wat je er vanaf weet Haha!

Nulla tenaci invia est via


Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-02-03 15:43

Kitty, mag ik zo vrij zijn om te vragen wat jij voor je trailer betaald hebt?

Nulla tenaci invia est via


Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-02-03 18:06

Piaffe schreef:
Plus dat 2ehands trailers vaak nog geen panieksluitingen ed hebben. En je moet nooit bezuinigen op veiligheid...


Helemaal waar en dat gaat ook zeker niet gebeuren hoor. Dingen zoals panieksluitingen zijn vast ook wel los te koop en met een handige vader is er dan een heleboel mogelijk.

Ik ben gewoon eens een beetje aan het oriƫnteren wat er mogelijk is voor het bedrag dat ik in m'n hoofd heb en dat lijkt tot nu toe niet tegen te vallen.

Nulla tenaci invia est via

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-02-03 15:05

Eleonoor schreef:
Zorg voor een goede degelijke trailer, je vervoerd je paard erin en je wilt niet dat hij schade krijgt tgv een goedkope trailer die vaak stuk gaat of een rotte bodem heeft.


Juist om die reden ben ik me aan het orienteren voor een eigen trailer. Met lenen of huren wat ik nu steeds doe blijft het toch ook een beetje een gok (al ben ik wel selectief!), dingen zoals veiligheid en onderhoud zou ik heel graag in eigen hand hebben.

En 2dehands is echt geen synoniem voor goedkoop en rot hoor!

Nulla tenaci invia est via

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-02-03 15:56

Aan hoe een trailer er uit ziet kun je een best wel een hoop zien van hoe er mee om gegaan is natuurlijk. Sporen van ruw en lomp gebruik zijn echt wel zichtbaar, dat red je niet met even afspuiten.

Naast 2de hands van een particulier is er natuurlijk ook 2de hands het een en ander verkrijgbaar bij een dealer en ook trailers zul je heus wel op de een of andere manier kunnen laten keuren of nakijken door de fabrikant. Stemt een verkoper daar niet mee in, dan weet ik al hoe laat het is....

En je moet het ook maar allemaal kunnen betalen he...
Het bedrag dat ik in m'n hoofd heb is echt niet zo schraal, maar een nieuwe zit er toch (nog) niet in. Kijken wat mogelijk is dus, dat is gratis, is het echt niet haalbaar, dan doorsparen. Ik heb geen haast, hoef niet over 1 nacht ijs, op korte termijn komt die trailer er heus niet.

Nulla tenaci invia est via


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: miepmier26, Wieke en 50 bezoekers