Handelaar Filip.....

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Elke86

Berichten: 2248
Geregistreerd: 05-01-03
Woonplaats: Belgiƫ

Handelaar Filip.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-03 13:46

hey, ik heb vernomen dat je bij de handelaar Filip die zijn paarden verkoop wegens stopzetting van zijn manege beter geen paarden kan kopen want hij is heel oneerlijk. Naar het schijnt zegt hij dingen die niet waar zijn en zijn de paarden daar ook heel slecht verzorgt!!!!!!!

Is dit waar?

Groetjes xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-03 14:24

Beetje vaag berichtje Verward
Heeft Filip ook een achternaam of is Filip zijn achternaam?
Waar komt hij vandaan?
Hoe heet die mange en welke plaats zit hij?
Enz, enz....
Graag wat duidelijker Haha!

germie

Berichten: 25934
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-03 14:38

Ik weet wat zij bedoelt, ik weet alleen niet of ik de details hier op bokt moet zetten. Iemand uit St. Niklaas toch?
Die biedt diverse paarden aan voor rond de 1750 euro ofzo. Ik weet er verder niets van.
Maar op grond waarvan denk je dat hij niet te vertrouwen is?

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-03 14:41

Het is die Filip hier op bokt. Die biedt paarden aan wegens opheffing van een manege, maar toont wel belangstelling om nieuwe paarden aan te kopen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-03 14:59

Billy schreef:
Het is die Filip hier op bokt. Die biedt paarden aan wegens opheffing van een manege, maar toont wel belangstelling om nieuwe paarden aan te kopen.


Ik heb hem gevonden Haha!
Beroep tuinman Verward

Nathalie1981

Berichten: 4219
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-03 15:15

Er staan ook veel advertenties van hem op marktplaats en paardentekoop. Ik vind niet dat je zomaar iedereen mag beoordelen omdat iemand zo over hem praat.

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-03 15:19

bij eenmaal andermaal heeft hij geloof ik een stuk of 3 keer paarden aangeboden,en ja ik las toen zn profiel stond ook beroep tuinman...
ik geloof zoiets al eerder niet,vaker al die advertentie's op internet.
heb eens met een meisje gechat die zei dat ze een eigen stal hadden en paarden verkocht,kreeg allemaal foto's van eene haflinger stal,en van die bekende arabierenfokkerij,dus ze loog de hele zooi bij elkaar.

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-03 15:50

Ken je deze handelaar dan? Ik vind dat je niet kunt oordelen op basis van een paar berichtjes op Bokt of Marktplaats...

Elke86

Berichten: 2248
Geregistreerd: 05-01-03
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-03 17:41

ja sorry, maar iemand stuurde mij zo'n mail en zij dat hij een reputatie heeft op Bokt en daarom wou ik graag weten of dat zo is, want ik weet het niet. Dus ik beoordeel hem zeker nog niet hoor !!!!!!!!!!
groetjes

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-03 18:06

Mocht hij zo slecht voor zijn paarden zijn is het dan niet juist beter om daar een paard vandaan te halen en op te knappen?

Zonnetje81
Berichten: 18674
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-03 18:10

Nou hij is pas NET aangemeld hier dus een reputatie heeft ie nog niet opgebouwd! Wel heb ik al meerdere keren gezien dat hij op marktplaats en dus sinds kort hier paarden aanbied.

Dyonne
Moderator Informatief en Markt
May the horse be with you!

Berichten: 30619
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-03 20:46

Ik zeg er verder niet al te veel over. Toen ik ineteresse toonde in eemn pony kreeg ik gelijk te horen dat die al verkocht was. En een pb van iemand om er niet te gaan kijken. De pony scheen nogal zuur te zijn.

Miran

Berichten: 4452
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Woubrugge

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-03 20:48

Hij heeft een reputatie op de Mesthoop, daar belanden al zijn topics.

regine

Berichten: 3423
Geregistreerd: 25-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-03 22:28

Als je meer wilt weten over zn paarden, vraag maar aan Dusi, zij heeft foto's van hem gekregen van een Lipizzaner die zij misschien wilde kopen. We zijn ons rot geschrokken, het spijt me zeer Filip als je dit leest, maar een halve draver maal lipizzaner verkopen als raszuiver kan echt niet! En dan al helemaal niet omdat je zegt dat de moeder onbekent is omdat het een wilde ??? merrie is? Ben blij dat iemand er een topic over gestart is, hoop zo iemand die dacht het paard van zn dromen te kopen te behoeden voor de teleurstelling van ze leven.

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-03 22:45

Een slotje omdat het niet netjes is openbaar over iemand te praten.
Als deze persoon op bokt zit kun je diegene gewoon een pb sturen met je vragen