Stal Virtual Zone Horses

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Britty
Berichten: 1665
Geregistreerd: 18-06-03

Stal Virtual Zone Horses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-01-06 16:42

Wie is bekend met de stal Virtual Zone Horses in het brabantse Achtmaal? Ze hebben verschillende paarden te koop staan, heeft iemand al eens zaken gedaan met deze man(nen) en hoe is dit bevallen? Ik vond het er namelijk best goed uit zien...

Zie ook www.virtualzonehorses.nl


Britty
Berichten: 1665
Geregistreerd: 18-06-03

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-01-06 20:33

Uit de info op de site begrijp ik inderdaad dat ze eerst ergens anders zaten, waar weet ik niet. Ik heb via de zoekfunctie geprobeerd ze op te zoeken op bokt, maar ik kon niets vinden. Ik weet alleen dat die mannen Peter en Jan-Bas heten, geen achternamen, dus heb ik ook alleen op naam van de stal gezocht. Misschien hadden ze toen een andere naam?


Britty
Berichten: 1665
Geregistreerd: 18-06-03

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-01-06 20:40

ok, nederlands is niet helemaal correct op de site, maar ik vind het belangrijker als ze in hun omgang met paarden en het kopen/verkopen professioneel zijn, in plaats van een mega mooie website...

Britty
Berichten: 1665
Geregistreerd: 18-06-03

Re: Stal Virtual Zone Horses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-01-06 11:20

De enige reden waarom ik informatie zocht, was omdat ik inderdaad wel een aantal hele leuke paarden op de site had zien staan, met inderdaad een hele duidelijke beschrijving.

Ik heb alleen nooit een hele hoge pet op van handel, ik ben in het verleden een aantal keren wat minder aardige mensen tegen gekomen uit dit vak en heb weinig zin om nog eens mijn neus te stoten. Jullie stal leek mij tamelijk nieuw, vooral als ik dan kijk naar jullie foto's lijken jullie me nog tamelijk jong. Dus uit een vorm van zelfbescherming, doe je dan toch navraag over mensen...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BingBot en 146 bezoekers