Stal Virtual Zone Horses

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

fokfanaat

Berichten: 20206
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-06 19:34

Ik vind die site zo vreselijk onprofessioneel! Zou er zelf niet zo snel naar toe gaan.


fokfanaat

Berichten: 20206
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-06 09:06

pjb schreef:
Sam Sam, wees nu eerlijk, je paard in een bos laten inrijden, met flinke spooren en een zweep die niet gemaakt is om te aaien, niemand die het paard vast houd dus vertrekt die met alle gevolgen van dien. Lekker professioneel en doordacht plan! Wel leuke foto's trouwens en een leuk paard die sam. Maar goed met een paard wat je zelf, en niet door een ander, zadelmak maakt, na 2 maanden op wedstrijd, nooit op vreemd terrein geweest, en dan van paarden winnen die getraind worden door GP ruiters, welgeteld 10 punten los van de 2e, 2 wp en 1e eindigen, erg onprofessioneel niet? Mijn moeder leerde mij, kijk eerst naar jezelf alvorens naar een ander te kijken!


Jezus wat een lange tenen zeg! Ik heb nooit wat over je rijden gezecht, alleen over je site. Ik zou een professionele site met zulke pennypraat nooit serrieus nemen, maar dat is mijn mening. Ik zou zeggen, neem je moeders advies ter harte en begin niet zo vals van je af te slaan als je een pietsje kritiek krijgt, je zou het ook positief kunnen opvatten en er wat mee doen!

fokfanaat

Berichten: 20206
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-06 19:59

Ik doelde niet op de spelfouten.

fokfanaat

Berichten: 20206
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Re: Stal Virtual Zone Horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-06 10:45

CCCCorine schreef:
Ik vind het wel een beetje flauw om een stal te veroordelen op wat spelfouten op de website. .


Ik veroordeel niet, er wordt naar de mening van mensen gevraagd, mag ik de mijne ook geven.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: s0173957 en 37 bezoekers