dit gebruiken mensen toch niet echt he.....?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
favorietje
Berichten: 956
Geregistreerd: 22-11-02

dit gebruiken mensen toch niet echt he.....?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-02-03 20:40

ik keek op de divoza website om wat dingen te bestellen, kom ik toch iets tegn..... hier volgt de omschrijving:
Kluisterriemen nylon
Sterke nylon riemen. Oorspronkelijk gebruikt om ervoor te zorgen dat paarden niet te ver wegliepen in de vrije natuur, maar nu veel gebruikt voor paarden die slaan. Bloos
Je moet denken aan een soort handboeien met bond gevoerd die je om de achterbenen kunt vastmaken.
Sorry hoor, dit is toch bijna dierenmishandeling? t arme beest kan zijn benen niet meer strekken en niet meer plassen want de benen kunnen niet uitelkaar... bah kan ik echt boos om worden Boos!


favorietje
Berichten: 956
Geregistreerd: 22-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-02-03 21:08

o okay,.k zag al beelden van paarden in stands met die dingen om
maar als je die dingen voor andere doeleinde gebruikt begrijp ik het wel.


favorietje
Berichten: 956
Geregistreerd: 22-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-02-03 21:43

nou ja ik blijf het een naar ding vinden.

favorietje
Berichten: 956
Geregistreerd: 22-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-02-03 13:16

tja daar komt het al: het paard is zo duur en dan slaat ie zijn benen kapot. alsof het paard er voor kiest dat ie duur is, paarden zijn paarden en laten we ze niet gaan behandelen als suikerklontje. en nee ik draai niet voor de kosten op als mijn merrie iemand slaat ik neem aan dat je daar rekening mee houd als je een dekhengst hebt.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Miss_Mii21, Mnoonn, Setteli, Wescha, Wieke, YandexBot en 144 bezoekers