Rieten kinderzadel waar te koop ?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Letsdunit

Berichten: 7791
Geregistreerd: 05-07-01
Woonplaats: Wieringerwerf

Rieten kinderzadel waar te koop ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-02-03 13:53

Ik heb ooit een keertje een zadeltje gezien waar jonge kinderen in kunnen zitten. Het is net zoiets als een rieten stoeltje waardoor kinderen gewoon met hun benen bij elkaar blijven zitten.
Waar vind ik zoiets ?


Letsdunit

Berichten: 7791
Geregistreerd: 05-07-01
Woonplaats: Wieringerwerf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-02-03 14:37

Ik heb in BIT ook een adres gevonden die is 250 Euro. Waar heb je deze vandaan , is hij nieuw of tweedehands ?
Ja het is voor dat meisje in de rolstoel.

Letsdunit

Berichten: 7791
Geregistreerd: 05-07-01
Woonplaats: Wieringerwerf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-02-03 16:00

Ik weet niet hoe oud ze is was moeilijk te schatten, denk rond de 8 jaar.
Het meisje moet altijd vast gehouden worden, haar onderkant is verlamd, haar moeder loopt nu altijd mee. Het contact voel ze dus niet en daarom mag ze ook niet iedere dag rijden, ze voelt niks en kan daardoor bijv schuurplekken krijgen. Ik dacht dat met dit zadeltje geen probleem zou zijn.


Letsdunit

Berichten: 7791
Geregistreerd: 05-07-01
Woonplaats: Wieringerwerf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-02-03 17:53

Het moeilijke in geval is dat het meisje niet volgroeid is en haar billetjes zelfs in het 15 inch zadeltje van Dennis erg klein waren.
Ik wil alleen de ouders deze info geven en die mogen ermee doen wat ze willen. We hebben het erover gehad toen ze hier waren en de moeder vroeg of ik info kon vinden. Ik had hem namelijk ook in de bit zien staan.


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Domi_94, GrapeshotBot, Liaan, lletam, Miesemuisje, miszblueeyes, Rainer, XxMariellexX, Yentaah en 144 bezoekers