Huh...?? :? Plastic sporen???

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Suzanne F.

Berichten: 48947
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-03 18:25

Ik vind het plat gezegd poedersuiker. Ze zijn vind ik ook nog eens gevaarlijk, als ze per ongeluk afbreken worden het net messen! En zachter zijn ze zeker niet, igg niet zachter als een gewoon rond knopspoortje. Ik zou gewoon zo´n babyspoortje gebruiken met zo´n mini rond knopje. Veel zachter en veeeel minder link dan die plastic rotdingen...

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"


Suzanne F.

Berichten: 48947
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 17:47

Sonja schreef:
Pffffffffffff *opgelucht* ik begon me al af te vragen hoe iemand dat in vredesnaam ooit voor elkaar had gekregen.... Zag in gedachten al een paard voor me dat als sateh aan de sporen van de ruiter geregen zat Haha!


Ik heb zelf nog nooit met die dingen gereden effe voor de duidelijkheid.. Haha! Maar plastic is gevoelig voor warmte en kou en zet dan dus ook uit of krimpt enzo. Met kou kan dat plastich heel hard worden en dan bij het minste of geringste breken, ook tijdens het rijden, en als je dat niet doorhebt... Frusty

Maar zoals Sjuim aangeeft gebeurd het breken vaak bij het groter of kleiner buigen.

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Sintara en 25 bezoekers