Knoflook geven, wanneer beginnen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
flettie

Berichten: 8652
Geregistreerd: 19-09-02
Woonplaats: Osterwald (Dld)

Knoflook geven, wanneer beginnen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-01-03 18:30

Nou ja, de kop zegt het eigenlijk al Haha!
Ik wil deze zomer eens uitproberen of het geven van knoflook bij Fayette helpt om de vliegen- en vooral dazenoverlast wat minder te maken. Vliegenspray is leuk, werkt een uurtje en dan niet meer Veerust is nog leuker, werkt ietsje langer maar daarna ook niet meer En zomers staan ze bij ons dus van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat in de wei. Als ik haar nu knoflook ga geven gaat ze waarschijnlijk er lekker naar stinken en hopelijk blijven die vliegen/dazen dan wat beter weg (en ik rij straks rond met een knoflookbolletje Haha!).
Maar wanneer is de beste tijd om hier mee te beginnen?.... volgens jullie dan Haha! Ik zat zelf aan half of eind april te denken als het echt wat warmer weer begint te worden. Wanneer beginnen de knoflookgevers onder jullie hiermee?

Dunla B+12 L1+18, L2+11, M1+19, M2+6



flettie

Berichten: 8652
Geregistreerd: 19-09-02
Woonplaats: Osterwald (Dld)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-02-03 00:35

Mmm, dus dan maar toch in maart beginnen. Zat te twijfelen tussen maart en april. Het is idd niet de ultieme oplossing maar we wonen in een nogal bosrijke omgeving dus het stikt hier van de vliegen en dazen. Ik wil het gewoon even een zomer aankijken of ze dan wat minder last heeft dan afgelopen jaar want toen kwam ze wel eens onder de bloedvlekken van de wei af Het kan best zijn dat het niet werkt maar ja, niet geschoten is altijd mis toch? Haha! Iig bedankt voor de tips!

Dunla B+12 L1+18, L2+11, M1+19, M2+6

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: dewindhoek, Hoefbekappen en 82 bezoekers