Wat voor bit?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Sanny

Berichten: 215
Geregistreerd: 28-09-01
Woonplaats: Winschoten

Wat voor bit?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-02-03 14:13

Ik rij nu al een tijdje met een dikke ongebroken bustrens, maar heb het idee dat hij er teveel aan went.. hij gaat hem vaker vastpakken enz. Wat kan ik hem na een stang indoen waardoor ik wel een rem blijf houden. Ik heb voor de stang een gewone enkel gebroken watertrens gehad waar ik geen rem op had (alleen als meneer moe was) en ook een dunner watertrensje waar hij wel makkelijk van naar beneden ging maar nog geen rem had. De stang werkt op zich wel goed alleen wou ik eens iets anders gebruiken voor de afwisseling, maar de vraag is wat zou eventueel werken???

Groetjes Sandra


Sanny

Berichten: 215
Geregistreerd: 28-09-01
Woonplaats: Winschoten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-02-03 19:15

Het is ook niet echt nodig, maar ik vind een stang zo rigoreus en zou willen weten of bijv. en dubbel gebroken bitje ook zou werken of waar ik op moet letten bij het kijken naar een ander bit.

Sanny

Berichten: 215
Geregistreerd: 28-09-01
Woonplaats: Winschoten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-02-03 20:00

Een probleem €€€€€ (ping ping)
Even voor de duidelijkheid hij pak het bit zeer zelden vast, ik vroeg gewoon om adviezen over bitten. Een KK lijkt me wel wat maar dat wordt nog wel sparen.... Zit er trouwens veel verschil tussen KK dubbelgebroken bitjes en gewone dubbelgebroken (goedkopere)???


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Arlette1991, Azmay, EliseXJoelle, Galeobdolon, Hoefbekappen, jusdepomme, Lau07, lynn_Joy, MirandaMalik, TamaraFloor, TinusB, xHaithi en 120 bezoekers