wat voor iets kopen???

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
bijtje
Berichten: 172
Geregistreerd: 07-02-02

wat voor iets kopen???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-02-03 13:41

gister ben ik met een vriendin meegegaan naar haar paard en daarna nog naar een wedstrijd gaan kijken. het was heel gezellig.
alleen nu weet ik pas hoe erg ik het paardrijden eigenlijk mis. het is nu al best lang geleden sinds dat ik weer echt heb gereden.

nou had ik besloten om aan het einde van dit jaar een ponietje te kopen, ik wilde een a of b welsh hengstveulen kopen,maar nu weet ik het niet meer. ik wil nog steeds een pony kopen aan het einde van het jaar maar dan moet ik wel snel werk vinden en dat schiet ook niet echt op.
maar ik weet dus niet meer of ik wel zo'n klein ponietje wil, ik vraag me af waarom ik geen grotere pony zou kopen daar zou ik misschien nog wedstrijden mee kunnen rijden, maar dan vraag ik me ook weer af waarom koop ik geen paard.

ik vroeg me af of jullie misschien adviezen hadden voor wat ik nu het beste kan doen??? wat zouden jullie doen???



bijtje
Berichten: 172
Geregistreerd: 07-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-02-03 18:54

ik wil zo ie zo een veulentje kopen dit speciaal omdat ik ken het dier dan goed als ik erop kan gaan rijden. ik heb ook al verschillende adresjes waar het veulentje leuk met andere paardjes in de wei kan opgroeien.
en het onderhoud daar helpen mijn ouders ook bij mee en ik heb al een aparte rekening voor als er eventueel iets gebeurd.

een bijrijdpaard zou wel leuk zijn maar ik zou echt niet meer weten hoe ik eraan kom en op ene manege ga ik niet meer

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anike, Fientj, Hannanasjuh, laran, RoRo44, Schrompeltje, sterregoud en 28 bezoekers