Wie heeft ervaring met Hulsebos-zadels?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
germie

Berichten: 25915
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 08:45

mm, naam en postcode in eht leer is toch standaard werk? Dat is bij mij kostenloos gedaan. Welliswaar geen Hulsebos, maar wel een stubben.



germie

Berichten: 25915
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 09:15

nadeel van Daaleman is als je ver weg woont. Je moet er of heen, of betalen dat zij langskomen. Dat was voor mij een reden om met de plaatselijke zadelmaker in zee te gaan.

Wat doen die tweedehands Hulsebosjes eigenlijk? Ik heb ze wel eens gezien, maar heb het idee dat het leer duidelijk minder is.

germie

Berichten: 25915
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 09:55

cloris schreef:
Germie dan is het zadel misschien niet echt goed onderhouden? die van mij is 1.5 jaar oud, ziet er nog perfect uit en wordt elke dag gebruikt, niet alleen voor dressuur maar ook voor strandritten.
Er liggen nog meer Hulsebos zadels bij ons op stal en de meeste zien er nog toppie uit, sommige idd ook niet maar daar wordt ook nooit wat aan gedaan....

Hee vreemd ik reageerde toch op een bericht van Germie? nu is het weg Verward


klopt, foutje van mij. Ik heb het verwijderd Verward in een niet nadenkende bui Haha! Verward

Er stond bij mij: sommige zadels zien er na 2 jaar uit alsof ze al zeer intensief gebruikt zijn. Ik heb het idee dat het een soort Zaldi's zijn, maar dan veel duurder (zaldi is nieuw 800 euro ongeveer).
Is dit bij iedereen zo.

germie

Berichten: 25915
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 14:02

bruine, schuurplekken bij beugels, slijtplekken op het zitvlak. Meestal komt dit pas na zeer intensief gebruik. Maar ik heb dus ene hulsebos gezien en die had het al na 2 jaar. Zag eruit alsof het zadel 10 jaar was. GEen gezicht dus. Ik zou het niet eens in die staat kopen.
Sommige andere merkzadels zien er na 10 jaar nog als nieuw uit, maar die hulsebos dus niet.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Moraira en 97 bezoekers