Opstijgen/Afstappen hoe juist??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Hoe opstijgen/afstappen volgens jullie??

Opstijgen: Met je rug naar pony/paard zijn hoofd.Linkerhand een pluk manen rechterhand de voorboom.Afstijgen: rechterbeen over de achterhand zwaaien blijven hangen linker beugel eruit en zakken maar.
7 (14%)
Opstijgen: Met je rug naar pony/paard zijn hoofd.Linkerhand een pluk manen rechterhand de voorboom.Afstijgen: voeten uit de beugels en rechterbeen over de achterhand zwaaien op je buik hangen er eraf glijden.
4 (8%)
Opstijgen: Naast je pony/paard gaan staan.Linkerhand een pluk manen rechterhand de achterboom.Afstijgen: voeten uit de beugels en rechterbeen over de achterhand zwaaien op je buik hangen er eraf glijden.
20 (40%)
Opstijgen: Naast je pony/paard gaan staan.Linkerhand een pluk manen rechterhand de achterboom.Afstijgen: rechter voet uit de beugel en over de achterhand zwaaien dan de linker beugel eruit en zakken maar.
19 (38%)

Totaal aantal stemmen: 50



Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-03 14:14

Meestal met m'n rug naar het hoofd, voet in de beugel en eroverheen zwaaien.
In de linkerhand de teugel en de voorboom met de andere hand de lepel.
Bij het afstappen eerst de rechtervoet eruit, over het paard heen zwaaien, ondertussen de andere voet eruit en op de grond komen.

Boeit me niet of het fout is, ik doe het al jaren zo en dat bevalt me prima Lachen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Isab123, Trendiction en 40 bezoekers