Kan dat? Paarden alleen in het weekeinde rijden.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-03 10:03

Het probleem is een beetje dat je niet zo na een paar dagen hem fanatiek kan oppakken, dus de zaterdag doe je rustig aan.
Maar de zondag kan je ook niet wat meer van hem vragen omdat hij de dag erna weer 'stil' staat.
Ik zou persoonlijk maandag en donderdag longeren, al is het maar een kwartiertje.

Verder heel goed voeren! Voeren naar arbeid en behoeft, dan kan er weinig misgaan lijkt me.


ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-03 11:04

bubbels schreef:
Een paardje van 5 is in de bloei van zijn leven, en meestal hebben ze dan ook lekker veel energie. In dit geval zou ik even niet kijken naar wat " jij wil" maar wat goed is voor je paard. En als ik Baduh 2 keer in de week rijdt wordt het een slappe hap die vol zit met irritatie en stress. En die is al 13.

Volgens mij gaat het hier om een Quarter, die hebben vaak al een ander karakter als jouw (volbloed?) paard.
Verder staat er al dat het dier de hele dag in de wei staat, ik weet toevallig dat daar genoeg 'schorem' tussen zit om stress en irritatie op af te kunnen reageren }>
Knipoog


ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-03 11:38

Diana,
er moeten natuurlijk wel brood op de plank komen...

Je moet keuzes maken òf een paard houden en in het weekeind lekker rijden, òf minder werken maar dan misschien niet de financiële middelen hebben om een paard te hebben.

Ik denk dat die shets zich er maar bij moeten neerleggen *LOL*
(figuurlijk dan he! Nerd )


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Brusi06, Duran123, Googlebot, ngoossens, Rinkex, woel en 172 bezoekers