Wat te doen met paard wat op rust staat?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Wat te doen met paard wat op rust staat?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-01-03 18:49

Ewald staat weer aan de medicijnen, dus heb hem op rust gezet zodat de medicijnen (imo) beter hun werk kunnen doen.
Toch wil ik wel wat met hem bezig blijven.
Gister gelangeteugelt, vond ie niet super veel aan, hij vond het veel leuker om los in de bak Laica&Roos voor de voeten te lopen Haha!
Wandelen kun je hier niet super, je komt of op een druk fietspad, of in een stukje bos wat we al 100x hebben gelopen.

Vrijheidsdressuur kent ie al een beetje, hij leert ook graag. hij kent de "simpele" dingen al; buiging, pas. Volgen en halthouden naast je doet ie, achterwaarts op commando doet ie, hij kan zelfs keertwending om de achterhand aan de hand.
Dingen als liggen, zitten en steigeren enzo zie ik niet zitten om hem te leren, hij is toch wel aan de maat en af en toe vrij lomp in omgang...

Wie weet nog wat dingetjes wat ik met hem kan doen?


Maaike


* Hij staat trouwens aan de Equidox, voor zijn ene long die niet helemaal optimaal is. 4 weken geleden DA bij gehad en toen moesten we het een week aanzien, toen zag ik niet echt iets anders. Maar nu begon hij toch wel na 5 min. stappen als met grote neusgaten te lopen en na 20 min. werk stond ie al te pompen

<3 Trotse mama van R obin (2007) & M ilan (2013) <3



Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-01-03 22:13

hmm ja, bij sommigen is dat een heel leuk idee, echter is de mijne daar niet zo blij mee.. Denk dat ik dan toch maar even zn vrijheidsdressuur ga opkrikken ofzo.

<3 Trotse mama van R obin (2007) & M ilan (2013) <3

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bytespider, Evito_06 en 90 bezoekers