ruitervakantie in het buitenland...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
nikkiemisty

Berichten: 3303
Geregistreerd: 12-03-02
Woonplaats: spijkenisse

ruitervakantie in het buitenland...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-03 15:44

Ik wil dus waarschijnlijk volgens jaar zomer een ruitervakantie van Trailfinders doen. Ik kreeg vandaag weer de nieuwe folder binnen en zat m even te lezen. Ik zag dus hele gave reizen staan (italië, vs, frankrijk spanje) Haha!
Het lijkt me heel leuk om in een ander land dit te doen, met nog een vriendin. Het is best prijzig, maar daarom wil ik het graag volgend jaar doen.

Heeft iemand ervaring met Trailfinders ruitervakanties ? Of heeft iemand überhaupt ervaring met ruitervakanties in het buitenland ??

Thnxx

Chippy

Berichten: 129
Geregistreerd: 13-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-03 20:56

ik kreeg hem ook binnen vandaag onder de naam ' willie van putten' ipv lilies van 'iets anders' beetje onduidelijk maja, lijkt me ook gaaf om op ruitervakantie te gaan...nou moeten m'n ouders het nog goed vinden...

nikkiemisty

Berichten: 3303
Geregistreerd: 12-03-02
Woonplaats: spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-03 22:41

Nou mijn ouders vinden het wel leuk. Dan ga ik met een vriendin een week ergens Tong uitsteken op kamp en dan gaan mn ouders op een camping in de buurt staan en dan na die week, nog 1 of 2weken blijven we op die camping

chex

Berichten: 409
Geregistreerd: 27-01-03
Woonplaats: gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-03 22:06

Ik ben afgelopen zomer een week via Trailfinders in Canada (Alberta) geweest. Was onwijs leuk. Goed geregeld ook. Kan ik iedereen aanraden. We zaten er op een ranch. Hebben met koeien gewerkt, je kreeg les en we hebben mooie trails gemaakt. De natuur is er schitterend. Je rijdt er echt tussen het wild. Zoals; herten, elanden, beren, kraanvogels etc. Het was echt een super vakantie!