Paard op wedstrijd uit laten brengen door een ander?!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Silvia

Berichten: 3267
Geregistreerd: 23-02-01
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-07-01 18:25

Afgelopen week werd ik benaderd door een kennis of zij mijn paard uit mocht brengen op wedstrijd. Zelf rijd ik af en toe een wedstrijd (B), maar dan alleen als het hier in de buurt is. Die kennis wil mijn paard in het Z uitbrengen, ze heeft zelf al verschillende keren Z (en ZZ licht) gestart. Mijn paard was bij de vorige eigenaar M2 dressuur dus dat is het probleem niet.
Ik vond het een groot compliment naar mijn paard toe Cool en zit er serieus over te denken om ja te zeggen. Het lijkt mij dat mijn paard daar niet slechter van kan worden.
Mijn kennis heeft al verschillende keren op mijn paard gereden en je ziet gewoon dat het klikt tussen die 2. Maar voor dat ik definitief ja zeg wil ik graag weten of er nog beren zijn die ik over het hoofd heb gezien Verward ? Zou het mijn rijden negatief kunnen beinvloeden of word ik daar juist beter van omdat mijn paard nu een echt leerpaard wordt?


Silvia

Berichten: 3267
Geregistreerd: 23-02-01
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-07-01 11:04

Citaat:
Niet ieder hoger geklasseerd paard is per definitie een goed leerpaard. De echte slimmerikken hebben dan juist onder de knie hoe ze overal onderuit kunnen komen wanneer je niet heel precies aangeeft wat de bedoeling is.


Dat is het probleem waar ik nu al tegenaan loop. Mijn paard weet precies wanneer ik zit te suffen of onzeker ben en doet dan net of hij niet snapt wat ik vraag...
Gelukkig is hij niet ''wraakzuchtig'' Extreme duivel en als ik de volgende keer wel bij de les ben is hij in het begin een beetje dwars maar geeft ie snel weer op. *LOL* en loopt hij dan wel lekker.

Silvia

Berichten: 3267
Geregistreerd: 23-02-01
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-07-01 16:13

Haha, geen rare vraag hoor. Zelf ben ik een echt B ruiter die wedstrijden in de buurt leuk vind (1x per maand) en voor de rest niet. Nou dat schiet niet op met de punten he?!
En om eerlijk te zijn: Als ik op mijn paar rij dan ziet het er niet bijzonder uit, maar als mijn kennis erop rijdt dan herken ik mijn eigen paard niet! Dus m.a.w.: Het paard heeft welde capaciteit, maar ikkes niet Huilen
(Oei, dat is heeeel slecht voor mijn ego...)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amanda_T, Majestic-12 en 15 bezoekers