opleiding paardensport in deurne

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Keesje

Berichten: 1985
Geregistreerd: 09-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-03 13:47

NEE, NEE, NEE, NEE, NEE!! Frusty
Ik wilde ook heel graag naar deurne. Haha!
Maar toen ik een wedstrijd had zat er iemand bij de jury te schrijven die mij heel goed kent. Na afloop van mijn proef had diegene verteld aan de jury dat mijn grote wens was om naar Deurne te gaan. Schijnheilig
Ze kwam gelijk naar mij toe toen ze klaar was met de ring. En de jury vertelde me dat ik een super talent ben Haha! en dat ik niet naar deurne moet gaan. Huilen Omdat heel veel mensen daarvan terug komen en je er echt niet zo heel goed leert rijden.
Je moet namelijk de eerste maanden stallen uitmesten en wat is het commentaar: Iedereen moet bij het begin beginnen! Boos!

Ik ben door verschillende juryleden en instructrices afgeraden om naar deurne te gaan. En zij hebben er dagelijks mee te maken, dusss, ik zou het niet doen!



Keesje

Berichten: 1985
Geregistreerd: 09-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-03 14:18

Ja, dat is ook wel waar.
Maar waarom ga je dan deurne doen?
Je kan veel beter een leuke baan nemen en daarnaast een paar paarden houden. Zo blijf je toch in de paardenwereld en heb je dus ook allemaal mensen om je heen die hetzelfde doen en willen als jij.
En je kan altijd nog een instructeursopleiding gaan doen! Daarvoor hoef je niet naar deurne hoor!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Daimo, Fientj, marga1 en 38 bezoekers