Stal Kazemier uit Nuis?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Stal Kazemier uit Nuis?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-03 13:30

Is iemand bekend met deze stal?
Het moet ergens in de buurt liggen van Tolbert/ Leek.

Ze beleren daar paarden voor de wagen. Iemand die daar toevallig bekend is?

germie

Berichten: 25949
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-03 13:37

Ja, ken het. Ze hebben er een hengstenhouderij. Wim Cazemier staat goed bekend. Heeft geregeld stagiaires van de paardenhouderij, en de goeien krijgen bij hem veel verantwoordelijkheid. Nuis ligt tussen Tolbert en Marum in. Klein plaatsje, maar makkelijk te vinden.
Ik ken hem alleen van de hengsten, en de mensen die daar een paard gehad hebben om te laten dekken zijn goed over hem te spreken (hij doet ook training voor de keuring)

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-03 13:41

Ha dat is alvast fijn om te horen. Ik ben me alvast aan het orienteren naar evt. stallen waar ze beleren voor de wagen.
Maar ik twijfel heel erg verschrikkelijk, want ik durf mijn paardje niet uit handen te geven...
Weet jij of zij ook een website hebben? Kon het zo niet vinden op Google.

germie

Berichten: 25949
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-03 13:54

volgens mij niet. Bel ze eens. Ik weet van mensen die hebben daar de pony de hele zomer gehad om te laten dekken (incl. veeartsbegeleiding).
Die waren echt tevreden (pony helaas niet drachtig, maar daar kunnen zij ook niets aan doen, pony wordt moeilijk drachtig)

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-03 14:29

Ironique heeft 3 jaar geleden daar gestaan toen ze gedekt werd. Prima stal, Wim Cazemier is idd een goeie!

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-03 14:30


Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-03 15:41

Ik heb ook goede verhalen over hem gehoord.

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-03 20:06

Ik heb daar dus stage gelopen ,en ik kan je zeggen over hoe hij met de paarden omgaat en hoe hij beleerd niks dan lof. Hij is goed, alleen het enige is dat hij zijn geduld nog wel eens wil verliezen. Maar je kan je paard daar wel met een gerust hard naar toe brengen. Als je wat telefoonnummers wil moet je maar even PBen. Heb ook mobielnummer er nummer van de stal. Veel mensen bellen namelijk naar zijn vader, en die gaat daar verder niet over.

Oh ja nog even over de relatie tussen Wim en mij, euhm tja die is niet zo goed. Maar dat is als personen tegen over elkaar. Dat heeft niks te maken met de manier waarop hijmet paarden omgaat, want dat is ronduit goed.