Bestaan dr paarden/ponys waarop je kunt slapen met

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
cojo79
Berichten: 3577
Geregistreerd: 27-08-01
Woonplaats: ergens in nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-03 18:04

Voor mij is een buitenrit niet echt ontspannend!!

Mecie vind het buiten helemaal geweldig en ze vliegt werkelijk alle kanten op.

Soms is ze wat rustiger maar dan moet ik wel goed allert blijven.

Ze heeft vaak de neiging van een rustig sukkel stapje naar een enorme sprint in gallop te zetten.
Moet ik opletten dat ik er niet zo van achter eraf rol.

Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-03 18:40

Maddox liep bij zijn vorige eigenaar M1 dr en L springen, dus niet echt hoog, maar hij werd wel gewoon getraind. Hij is een eitje buiten, heel braaf. Met andere paarden erbij krijgt hij iets meer competitiedrang en dan ben ik ook wat onzekerder, maar in principe is hij super buiten.

xdenisex

Berichten: 3235
Geregistreerd: 28-01-02
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-03 18:58

Nou dat kan meestal wel op die van mij!Hij is altijd zo braaf!Maar soms kan hij ook heel aanstellerig zijn,vooral als hij alleen is!!

Poosje81
Berichten: 21195
Geregistreerd: 13-08-02
Woonplaats: La Douce France

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-03 08:59

reina schreef:
Daar zeg je het al: Practisch, daar ging het me nou net om. Verder was mijn reactie echt niet heel serieus bedoeld. Los van dat alles vind ik dronken/o.i.v. alcohol op een paard stappen toch niet kunnen!! (Ik moet eerlijk toegeven dat ik het ook 1keer gedaan heb en daar heb ik verschrikkelijk veel spijt van..) Paarden zijn levende wezens en daar dien je respect voor te hebben, in mijn ogen heb je dat niet als je er dronken op gaat zitten!


Heb je wel eens gezien hoe het eraan toe gaat met ringrijden of andere zeeuwse tradiotionele happenings. Nee hoor, ik wist redelijk waar ik mee bezig was, kon 100% op die knollen vertrouwen en het is altijd goed gegaan. Die tinkers hadden er echt geen last van, die liepen hun vaste zondagrondje en vonden alles best.
Maar of het onverantwoord is, ach aan wie is dat om dat te beslissen. Ik vond het destijds niet en nu nog, alleen zou ik het bij een ander paard niet doen.