bijna 2-jarige hengst uitbesteden - verkopen ?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

pmarena

Berichten: 48033
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

bijna 2-jarige hengst uitbesteden - verkopen ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-01-03 20:07

Hier op stal heeft de eigenaar een paard voor zijn dochter , dat paard heeft een veulen gehad , hele leuke hengst van anderhalf jaar oud. Vosje , is nu al zeker 1 meter 50 hoog. Schijnt (heel) goed papier te hebben. Hij wordt nu echter echt hengst , hoe lief en vriendelijk hij ook is , het gaat niet meer tussen de merries....ze zijn veels te gek op hem Haha!

Het liefst zouden ze hem voor een jaar/anderhalf jaar uit willen besteden aan iemand die er voor wil zorgen en zijn opvoeding bij wil houden , om hem later eventueel te kopen.

Het is een hartstikke leuk beestje , heerlijk ding Lovers .

Hebben jullie wel eens zo'n constructie meegemaakt dat mensen zoiets doen ?

Het lijkt mij namelijk niet dat iemand zin heeft hierin , je gaat je alleen met een veulen bezig houden als je hem later voor jezelf wilt...neem ik aan.

Of zou er iemand zijn die het diertje vrijblijvend op stal wil hebben met de eerste optie om hem te kopen , en als hij niet bevalt na een jaartje weer terug te sturen ?

Zoiets Verward

Graag opmerkingen hierover , ben benieuwd hoe anderen hierover denken !


pmarena

Berichten: 48033
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-01-03 20:22

Ik heb niet gezegd zonder vergoeding Knipoog

Het is eigenlijk de bedoeling om het diertje te verkopen , maar dit is net een beetje een nare leeftijd ervoor , meestal willen mensen het liefst een jong veulentje , of een bijna-inrijdbaar-paard.
Hij staat eigenlijk te koop maar er wordt niet fanatiek gezocht ofzo , moet in het voorjaar gaan gebeuren geloof ik.
Het liefst zou hij hem dus willen uitbesteden zodat hij ergens lekker rond kan lopen , op kan groeien , en dan verkocht worden als hij inrijd-rijp begint te worden.
Het mooist dan natuurlijk aan diegene die hem tot die tijd in verzorging heeft.

Ik denk dat gewoon verkopen het best zou zijn....

Het is een braaf diertje , dus "opvoeden" is geen gevaarlijke klus ofzo , hij is tot nu toe keurig opgevoed Lachen

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amand0, masyo en 77 bezoekers