Dekken?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-01 10:46

Voo zover ik het begrepen heb past een veulen zich aan aan de grootte van de baarmoeder. Maar ik kan het verkeerd hebben Verward
groetjes,
Manon


Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-01 10:57

kijk had ik het dus toch fout, fijn dat iemand me ff verbeterd Cool Zo leer je weer eens wat! Ik had dat eens een tijd geleden gehoord van iemand, maar dat was foute info dus...
Sugarmiss bedankt!
groetjes,
Manon

Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-01 12:22

Helemaal met jullie eens. Ik heb zelf een (nu nog jaarling) merrie, die ik misschien over een aantal jaren wil laten dekken, maar dan wil ik het veulen wel zelf houden! En het is nog maar een plan, want ik vind dat je er heel goed over na moet denken, of je het veulen (ook al het een hengstje is) zelf wilt houden. Ook duurt het verschrikkelijk lang voor je er serieus mee aan de slag kan (eigen ervaring). Dus je moet er in ieder geval super goed over nadenken! Anders kun je er beter niet aan beginnen. Maar natuurlijk, als je er zelf achter staat zou ik het absoluut doen!
Anders lees je die hele discussie van Stef eens, staan best zinnige dingen tussen, en eigenlijk is deze discussie een beetje hetzelfde....
succes ermee!
greetz,
Manon


Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-01 13:03

Di kwam ik net tegen op marktplaats.nl (rubriek pony's), ook zo'n geval Extreme duivel :

Valentine's Jewel,
merrie,d.bruin,lief,luxe,mooie gangen,met veel pit.word ong.1.50m
het veulen moet in september/oktober gespeend worden en daarna waarschijnlijk verkocht.ik wil graag goed/zeker weten dat de nieuwe eigenaar echt geitresseerd is vandaar de vroege verkoop.
tot september blijft ie van mij, maar ik wil zeker weten dat ze daarna een goed baasje heeft en dat ik haar niet eerst aan een handelaar moet verkopen omdat ik haar daarna niet meer houden kan.


Tsja..... Verward

Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-01 13:19

ja precies: byebye, zwaai zwaai! Hoe kun je nou zien of een koper een goede eigenaar is, en of ie het veulen nooit doorverkoopt Verward Maar ja, zulke gevallen zul je altijd blijven houden denk ik Extreme duivel , tenminste als mensen er niet goed over nadenken.
Maar goed, dit is een beetje errug off-topic Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig sorry...
greetz,
Manon


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot en 72 bezoekers