Voor de vrouwen : Paardrijden en ongesteld zijn??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Voor de vrouwen : Paardrijden en ongesteld zijn??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-01-03 23:58

Hoe doen jullie dat??. Ik ben de eerste dag ontzettend ziek. Kan amper lopen van de pijn ondanks de pijnstillers en warme kruikjes. Dan kom ik de deur dus ook niet uit.
Maar de rest van de dagen heb ik geen buikpijn en ga ik rijden. Maarja, je beweegt meer en de kans op doorlekken is natuurlijk groot. Ben ook de hele tijd aan het kijken of er niet ergens een rood plekje tevoorschijn komt, niet echt fijn rijden dus. Nu is mijn vraag hoe jullie dat nou doen in die dagen.?

Where Life begins and Love never ends <3
6-5-2015 papa en mama geworden van Hanne



#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-01-03 12:03

Het probleem is dat ik bij ons op stal eigenlijk niet naar de WC kan. Ik moet dus thuis alles regelen en dan naar stal, dat zo'n 15/20 min. met de auto is. Ik slik ook de pil, maar toch blijft die eerste dag een crime. En doorslikken heeft geen nut, want tussendoor krijg je nog onverwachte bloedingen. Ik laat m'n pret niet bederven, want de 2e dag ben ik zo goed als pijnvrij, dus wil ik gewoon rijden. Ik gebruik al tampons en maandverband de eerste dag, en tampons en inlegkruisjes de rest van de dagen. Maar ik wil tampons nooit te lang inhouden (geen idee waarom).
Ben overigens nooit chagerijnig in die tijd. Zelfs niet de eerste dag.!

Where Life begins and Love never ends <3
6-5-2015 papa en mama geworden van Hanne

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-01-03 17:28

Ik heb het helaas geerfd van m'n moeder, die moest vroeger elke maand een prik halen in het ziekenhuis (ze werkte als verpleegster) anders ging ze van der stokkie door de pijn etc. Ik werd in het begin echt gek van de pijn, vooral toen ik nog geen jaar ongesteld was. Nu merk ik ook goed wanneer ik ongesteld moet worden. Ik krijg een zeurderig gevoel in m'n rug en buik en moet vaker naar de wc. De eerste dag is nog steeds een waar drama, maar de rest van de dagen is normaal, geen pijn en weinig bloedingen. Ik slik van die kleine gele pilletjes (hele moeilijke naam, iets met mydroginol ofzoiets) in een groen/wit doosje. Ik heb verder nooit last van tussentijdse bloedingen ondanks dat de pil heel licht is. Heb trouwens ook nooit last van ongewenste zwangerschappen Tong uitsteken

Is de Mirena niet ontzettend pijnlijk ?? Het lijkt me dat je dat ding constant voelt zitten of valt dat mee ?

Where Life begins and Love never ends <3
6-5-2015 papa en mama geworden van Hanne


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anne77, StonedRomy, tengeltje11 en 48 bezoekers