paard afgekeurd hoe verder met verzekering??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

paard afgekeurd hoe verder met verzekering??

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-03 19:21

het paardje van een vriendin van mij is na 3 jaar trouwe dienst kreupel. nu heeft de veeart hem afgekeurd. nu vroeg ze zichzelf af hoe dit verder gaat met de verzekering (amev hippo) is dat een lange lijdensweg, of is het eigenlijk zo geregeld?

groetjes. yvon


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-03 20:18

ja ok dat begrijp ik maar geen moeite mee gehad dat de verzekering hem wilde? een ander meisje bij mij op stal heeft haar paard nu al 10 maanden niet fatsoenlijk kunnen gebruiken omdat hij kreupel is. toch wil amev-hippo dit beestje niet.... echt heel erg vervelend. dat terugkopen hoe werkt dat en aan wat voor bedrag moet ik dan denken??

x


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-03 00:30

zij wil dit paard ook niet terug kopen. eigenlijk het liefste gewoon laten slachten c.q. inslapen. in priincipe zou het paardje nog wel recreatief werk kunnen doen maar daar heeft zij hem absoluut niet voor gekocht. en omdat ze graag een nieuwe terug wil is verkopen als recreatiepaard ook geen optie want dan is het bedrag zo laag dat ze nooit een ander sportpaard kan kopen. en als ie inderdaad niet geslacht word komt ie misschien inderdaad in het seizoenswerk terecht en zij (en ik) zou het mezelf nooit vergeven als ik hem van de zomer in nieuwvlied tegenkom!!

maar duurt het nou lang voordat de verzekering hem op komt halen?? en waarvoor moet ze zorgen dat allemaal in orde is??

xxx

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-03 14:33

inderdaad daar ben ik dus ook het allerbangste voor. dat ik hem over een paar maanden ergens tegen zal komen. verschrikkelijk ik zou het niet over mijn hart kunnen verkrijgen en zou mijn vriendin nier meer aan kunnen kijken.

x

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-03 16:14

hoe bedoel je dat rockylever en ik snap jou verhaal ook niet helemaal lovely. als ik hem dus zelf in laar slapen krijg ik toch geld???


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 118 bezoekers