Vond jij je paard de eerste keer meteen het einde?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-02 18:57

Ik was op mijn pony meteen helemaal verliefd, maar die was niet zo fijn in de omgang en onder het zadel. Omdat ik ook zou gaan studeren ging ik dus voor een betrouwbaar paard, omdat mijn moeder hem buiten moet kunnen zetten en longeren als ik een lange dag heb.
Ik was ook niet meteen weg van hem, dat heeft zelfs ruim drie maanden geduurd Bloos Maar ik ben nu helemaal gek op Flap en hij wordt nu ook steeds mooier en braver met rijden. Ben dus heel blij dat ik hem toen om zijn karakter toch gekocht heb *LOL* Ook al vind ik meestal dat een paard je meteen aan moet spreken...Bloos Maar zo'n braaf dier als dit had ik niet snel nog een keer gevonden Lovers

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*


gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-03 00:09

Succes met de keuring! Hopelijk is hij goed en worden jullie hartstikke gelukkig samen *LOL*
Bergen is trouwens niet zo ver weg, misschien kom ik wel een keer langs als ik mijn rijbewijs heb Haha!

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-03 23:22

Die afspraak staat dan alvast *LOL* Zal voor je duimen de 24ste *LOL* Ik zit op school en in de trein dus kan de hele dag duimen draaien Haha!

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 104 bezoekers