Prijs waterdichte WeatherBeeta deken...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Concorde

Berichten: 6692
Geregistreerd: 14-08-01
Woonplaats: Klein dorpje in Twente

Prijs waterdichte WeatherBeeta deken...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-02 20:51

Ik heb een waterdichte, en ook echt waterdichte winterdeken van weatherbeeta. Hij is alleen vreselijk oud, en behoorlijk kapot. Er zitten scheuren in, heb ze wel gemaakt maar toch. De vriendjes van Max hebben er nu wel grip op en scheuren hem nog verder kapot. De binnenvoering is ook op sommige plaatsen pleite. Kortom, tijd voor vervanging. De deken is ook al heel wat jaartjes oud gok ik zo, ik heb hem gekregen van de eigenaar van mn oude vz-paard toen dat beestje werd verkocht.
Ik wil dus weer zo'n deken kopen, maar heb geen idee hoe duur ze zijn. t gaat dus om:
Een groen-blauw geruite waterdichte winterdeken, vulling is denk ik zo'n 300 grams. Zonder loopsplit, zonder staartflap. Gewoon enkel dubbele voorsluiting, kruissingels en bilriemen.
Weet iemand wat ie kost?? Ik kan het nergens vinden!

Liselot

Berichten: 32191
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-02 21:31

volgens mij kost hij 90 euro... maar dat weet ik niet helemaal zeker.
ga anders voor die van harry's horse, 100% waterdicht, staartflaf en loopsplitten, dubbele voorsluiting, kruissingels en bilriemen voor 90 euro... echt heerlijke deken, ik vind hem persoonlijk fijner dan een weatherbeeta

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-02 22:27

Zijn die dekens niet veel duurder dan 90 euro? Ik heb er 1 met 200 of 300 grams vulling en niet waterdicht (verder ook geen overbodige luxe zoals loopsplit) en die schatte ze al op zo'n 200 gulden toen (ik heb hem '2e hands nieuw' gekocht).

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-02 22:40

ik heb een 200 grams gekocht voor zo'n 90/100 euro (weet niet precies)

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-02 23:19

die van mij kostte 5 jaar geleden 220 gulden, is een effen blauwe en idd iets van 300 grams.
Heb hem bij Reinders in Hoogeveen gekocht.

Concorde

Berichten: 6692
Geregistreerd: 14-08-01
Woonplaats: Klein dorpje in Twente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-02 23:25

okee, allemaal tnx!
LiSSy: Ik heb een weatherbeeta, de andere paarden op stal hebben vooral harry's horse dekens. Van de week waren 3 HH dekens doorgelekt, en mijn WB niet!!

Redgold

Berichten: 181
Geregistreerd: 19-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-02 15:01

Gaat (of is reeds) Weatherbeeta niet fuseren dan?
Ik heb vorig jaar een waterdichte WBdeken gekocht voor de helft van de normale prijs.

En het klopt helemaal niet doorgelekt. Ook niet met al die regen van de laatste dagen. Mijn paard staat de hele dag buiten.
Ben erg tevreden over deze deken. Heb ook een Harry's horse, die lekt inderdaad toch door.