beste, leukste, gezelligste stal/manege

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
paardje

Berichten: 4405
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Soesterberg

beste, leukste, gezelligste stal/manege

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-02 17:50

wat vinden jullie de beste, gezelligste, en leukste stal/manege die jullie kennen? niet alleen naar je eigen stal kijken, maar gewoon eerlijk zijn..... ben gewoon even benieuwd. zet ook ff de reden erbij ik ken er niet zoveel, maar ik heb gehoord van een stal in nederhorst den berg en die lijkt me erg leuk. er is instructie, mag eigen instructie van buitenaf komen, binnen en buitenbakken, solarium, stapmolen, springbak, echt niet ontbreekt, behalve ons eigen geld Haha!

Caroline9
Berichten: 7
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: ermelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-02 19:06

hoi
de leukste manege vind ik sequoia stabels in ermelo.
omdat het een gezelige manege is en er zijn veel aardige mensen en de eigenaren zijn ook vaak op de manege en die zijn ook erg aardig!
Pling
Caroline9 Cool

SkyMarian

Berichten: 10936
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-02 19:16

stal in wassenaar van de westkustruiters. iedereen is vriendelijk, de sfeer is rustig en ik heb geen enkel zuur paard gezien.

Moonlover

Berichten: 1547
Geregistreerd: 25-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-02 20:18

Stal maasdijk Haha! De pony's zijn super kjoet..

Lovers Lovers
Laatst bijgewerkt door Moonlover op 26-12-02 22:05, in het totaal 1 keer bewerkt

lottiey
Berichten: 181
Geregistreerd: 04-09-02
Woonplaats: breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-02 20:53

de manege Roosberg met 5 sterren,
leuke paarden ,veel rijmogelijkheden, goede instructices en gezellig
jammer dat ik daar niet heen mag

Daihyo

Berichten: 88043
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-02 21:03

Manege RCA in Appelscha. Ik ben er nou 2 jaar achter elkaar geweest om ponykampen te begeleiden. Echt geweldig. Super paarden, mensen, enz. Leuk om te rijden. Lessen zijn leuk, veel uitrij mogelijkheden.

Ik ga er altijd met plezier naartoe. Helaas is het niet zo in de buurt. Maar 350 km van mij vandaan....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-02 21:06

Wat leuk en gezellig is ligt vooral aan je eigen eisen en wensen.

Ik heb het altijd reuze naar mijn zin gehad op het HCR in Giesbeek. Geen manege-lessen, altijd rijden, super bodems, 2 overdekte rijhallen op wedstrijdformaat, super strak stalmanagement [verplicht enten etc], goede begeleiding aanwezig.
En in de week-einden waren er altijd super leuke evenementen, veel ZZ-GP wedstrijden [Anky, Tineke, Coby en Henny Huisman over de voer Haha!], hengstencompetities, NK-western, bondstrainingen van Koschel. Maar helaas is de boel snel failliet gegaan toen het is overgenomen door een andere eigenaar. Echt jammer van zo'n accomodatie want vooral de wedstrijden en evenementen die mis ik best en dat vind je natuurlijk nergens.

maverick

Berichten: 1895
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-02 21:39

beste acomodatie de 4 winden in oss.
de gezelligste stal was t zeebroek in berlicum,daar was t echt gezellig.(waar we nu staan is t ook gezellig hoor,maar anders)

rooslover

Berichten: 2104
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Maasdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-02 22:31

Lottiey..meen je dat...
ik was daar op ponykamp geweest..me pony mocht toen niet mee naar buiten omdat ze te snel was...ik had daar het niet naar me zin...
Maarjah this jouw mening

Ik zeg idd net als Moonlover Haha!

Caroline9
Berichten: 7
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: ermelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-02 08:55

hoi

ik ken die maneges allemaal niet hoor!
ik ken er maar 3! Kraai, eentje in horst maar ik weet niet hoe hij heet! en nog dan die weten jullie al Seqoia Stabels het is een super manege!

groetjes en fijne feestdagen van Caroline9