Leren jodhpurs

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mellien
Berichten: 1121
Geregistreerd: 23-03-01
Woonplaats: Warffum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-01 16:01

Hallo, ik wil even iets vertellen over de leren jodhpurs die ik november vorig jaar gekocht heb. Daar was namelijk in december de zool al af! Ik ben teruggegaan naar Divoza (daar had ik ze gekocht) en heb voor de helft van de prijs nieuwe kunnen kopen. Hier is onlangs echter weer de zool half afgegaan! Ik vind dit erg jammer want verder vond ik ze erg mooi en ze liepen ook goed. Zijn hier misschien mensen die hetzelfde overkomen is of die juist heel lang met hun leren jodphurlaarsjes doen? Ik heb er trouwens nooit echt rare dingen mee gedaan ofzo. Geen stallen uitgemest of veel door plassen of modder gelopen.

carola

Berichten: 8685
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-01 16:27

dat heb ik ook gehad met mijn leren jophurs.
Dat is al heel lang geleden, want ik loop nu al jaren op Easyriders van Mountainhorse. Echt top schoenen, zonder stroeve, rubberen zool. Ze gaan lang mee en lopen en rijden voortreffelijk. En de zool, die is al helemaal supersterk...

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-01 16:47

hoi
ik denk dat divoza niet zo goede kwaliteit is want de waterdichtedekens zijn ook al niet goed waterdicht Verward ik denk dat je het beste het advies van carola aan kan nemen, die heeft er ervaring mee

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-01 09:27

heb ik ook met mijn leren yophurs en na een tijd gaat het leer ook scheuren bij je kleine teen. Ken verschillende mensen die dat ook hebben gehad.

Suzan

Berichten: 1583
Geregistreerd: 23-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-01 23:39

Ik heb mijn leren jodphurs ruim 3 jaar en hoewel ze nu een behoorlijk versleten zijn, zijn ze nog helemaal heel. Ik heb ze bij hipporama gekocht

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-01 17:26

mijn leren jodphurs waren heel snel kapot en niet waterdicht. weet niet meer waar ik ze vandaan had maar niet echt super kwaliteit. heb nu ook de mountainhorse schoenen. en die vindt ik echt heerlijk. alleen er kunnen niet echt normaal chaps overheen das jammer maar t zij zo.

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-01 19:12

ik heb gewoon black stone die lopen ook lekker maar die gaan denk ook niet helemaal super lang mee want m'n vriendin had ze een half jaar eerder als mij die is ook niet zo voorzichtig met dr spullen Knipoog maar toch de zol is al helemaal versleten ja en dr hond die heeft er de helft van af gekloven haha Party!! tja moet ze ze maar niet buiten laten staan hehe
maar voor de rest ik doe er alles mee fietsen naar de paarden toe uitmesten hele stukken er mee lopen rijden of met de kar nou bij mij zijn ze nog helemaal goed ik heb ze ook al een jaar ofzo
ik heb ze ook niet altijd aan heb ook meestal me laarzen aan