Op vakantie met je paard, maar waar?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mars_oud
Berichten: 487
Geregistreerd: 19-09-01

Op vakantie met je paard, maar waar?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-02 20:31

Wij willen met een stel vrienden op vakantie en onze 2 paarden meenemen, hebben jullie nog leuke tips waar we heen kunnen gaan?

Alvast bedankt,

Groetjes Marcia

Dyonne
Moderator Informatief en Markt
May the horse be with you!

Berichten: 30628
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-02 21:35

Ik weet niet of ze daar echt verhuren. Wij zijn er met een hele groep geweest. Maar er was ook iemand die er met 2 paarden heenging. Dus ik denk wel dat het kan.
Het was in Putten en is daar echt mooi rijden. Ik kan evt voor adres etc even zoeken.

Mars_oud
Berichten: 487
Geregistreerd: 19-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-02 21:46

ik bedoel dat ik op zoek ben naar een bungalow (niet al te duur) voor 2 weken kan huren en mijn paard daar kan stallen... Weet iemand dat? We hoeven er geen paarden te kunnen huren, geen bak niks te hebben. Als je er maar mooi kunt buiten rijden.

Hoop op reactie's

Groetjes Marcia

Sandra_oud
Berichten: 379
Geregistreerd: 05-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-02 23:39

www.caitwickerzand.nl
Dit is in nieuw-milligen (Veluwe). Je hebt er simpele goedkope bungalows, stallen en land. Je zit meteen aan de veluwetrail!

Navy

Berichten: 4501
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Voorthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-02 13:20

Wij gaan elke hersft.
Afgelopen herfst was dat in Winterswijk (den Olde mullen, of iets dergelijks), een superluxe bungalow (met sauna, jacuzi, elke kamer een tv en video..), en een gezellige stal. Echter, ik ben superverwend wat uitrijmogelijkheden betreft: ik heb honderden km´s bos tot mijn beschikking, en deze omgeving viel me zwaar tegen. Mooi, maar niet de fijne zandpaden of bospaden die ik wenste. De stallen zaten hier trouwens op zo´n 5 minuutjes fietsen van de bungalows vandaan, fietsen kreeg je bij de biungalow.
Het jaar daarvoor waren we in de omgeving van Drenthe, bij Groot Bartje. Deze stallen waren veel mooier, en qua omgeving was het ook 10x beter. Prachtig bos, mooie bak/stapmolen/spuitplaats. De bungalow was minder luxe, maar netjes en gezellig. Hier zaten de stallen op het terrein zelf. Beide hebben we van Internet gevonden, www.vakantiehuisje.nl is een site die ik me zo 1-2-3 kan herinneren, maar op vakantie.pagina.nl of paarden.pagina.nl zal je ongetwijfeld ookw at vinden.

Mars_oud
Berichten: 487
Geregistreerd: 19-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-02 19:13

Heel erg bedankt voor de tips.
Groot Bartje had ik gister ook gevonden op het internet en zag er erg leuk uit allemaal. Caitwickerzand ben ik al 2 keer geweest en ik wilde deze keer eens wat anders, maar mocht ik niks vinden ga ik daar zeker weer naar terug.

In ieder geval bedankt voor alle tips.

Groetjes Marcia