hoe ziet jullie dag eruit?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

daan
Berichten: 661
Geregistreerd: 16-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-02 21:06

Mijn dagen uhhh..paard, paarden, paard en slapen Knipoog

Ik ga naar mijn idee veel te vroeg uit bed, zo rond 6.15. Dan rond 6.45 naar de manege waar ik tot zo ongeveer half negen het eerste paard doe (beetje poetsen en rijden). Dan van half negen tot ongeveer zes uur (als alles meezit) werken, ook op de manege. Dan na zessen tot ongeveer half acht paard twee doen. Rond acht uur, half negen ben ik dan weer thuis. Koken, eten, douchen en dan wil ik op de bank tv kijken maar val ik over het algemeen als een blok in slaap.
Als ik 's ochtends echt mijn bed niet uitkom doe ik dus twee paarden na het werken maar dan ben ik weer zo laat thuis en ik wil ook nog wat persoonlijk contact met mijn vriend en niet alleen maar een briefjesrealtie Haha!

In het weekend doe ik per dag zo'n paard of vier (die andere (1 of 2) doe ik door de weeks onder werktijd gelukkig), zaterdags meestal s ochtends vroeg, zondags wanneer ik uitgeslapen ben (meestal niet voor het eind van de middag!)
Als mijn vriend late dienst heeft (dus dan werkt hij tot 'savonds een uur of elf) blijf ik meestal wat langer hangen en wordt er uitgebreider getut, als ie nachtdienst heeft en dus al zo rond half tien weer weg moet, schiet ik meestal wat meer op..


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: cbrmuisje, IASCrawler, mooney, OleJon, Pomski en 105 bezoekers