Margarethahoeve in Dinteloord???

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Coberlina

Berichten: 6637
Geregistreerd: 01-06-02
Woonplaats: Zeeuws Vlaanderen

Margarethahoeve in Dinteloord???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-02 23:41

hey
Eind januari mag ik een les rijden bij Annemiek van der Vorm. Het is in de Margarethehoeve in Dinteloord.
Het enige probleem is dat ik niet weet waar dat juist is Bloos
Ik weet wel waar Dinteloord ligt, maar niet waar die manege (of pensionstal, of iets dergelijks) ligt.
Dus als iemand dat weet, zou die mij kunnen vertellen hoe je er naartoe moet rijden? (vanuit dorp, of iets dergelijks)
alvast bedankt;
xxx

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-02 23:55

pfff dat zou ik aan ons pa moeten vragen, die weet dat wel Haha!, maar die gaat net weg. Zal morgen vragen voor je.

Fries
Berichten: 456
Geregistreerd: 26-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-02 00:08

Ik ben er ook wel eens geweest, maar kan je verder niet echt van dienst zijn. Ik weet wel dat het echt buiten Dinteloord ligt en het is echt mega-groot Tong uitsteken , dus vanaf een afstandje is het wel goed te zien.

Coberlina

Berichten: 6637
Geregistreerd: 01-06-02
Woonplaats: Zeeuws Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-02 01:10

ok alletwee al bedankt voor de reactie Lachen
Trouwens, hoe is het daar eigenlijk? Is het een manege of meer dressuurstal ofzo?
(is maar omdat ik wil weten of ik witte bandages en wit dekje moet meenemen of niet Haha! )
xxx

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-02 02:01

Ik woon redelijk dichtbij Dinteloord, moet morgen naar Stampersgat (ligt voorbij Dinteloord). Ik zal mijn ogen eens open houden! Haha!

Coberlina

Berichten: 6637
Geregistreerd: 01-06-02
Woonplaats: Zeeuws Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-02 23:54

heeft er iemand al nieuws? Haha!
xxx

mariska

Berichten: 613
Geregistreerd: 10-06-01
Woonplaats: Maasland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-02 00:52

Ik heb je een PB gestuurd!

Coberlina

Berichten: 6637
Geregistreerd: 01-06-02
Woonplaats: Zeeuws Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-02 01:17

mariska schreef:
Ik heb je een PB gestuurd!


bedankt!! Heb je trouwens ook terug ge-pb't Knipoog
xxx

Fries
Berichten: 456
Geregistreerd: 26-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-02 12:04

Het is voornamelijk een stoeterij en dan springgericht. Ze fokken dus met onwijs veel merries, hebben onwijs veel in de opfok staan en de paarden die geschikt zijn brengen ze uit in de spingsport. Maar ze hebben wel gewoon ontzettend veel faciliteiten. Ze hebben ook een aantal hengsten staan, een knoeperd van een buitenbak en een hele mooie binnenbak Kwijl .

Spelbreker is dan natuurlijk dochter Annemiek, aangezien zij dressuurt Haha! .

Coberlina

Berichten: 6637
Geregistreerd: 01-06-02
Woonplaats: Zeeuws Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-02 20:06

Fries schreef:
Het is voornamelijk een stoeterij en dan springgericht. Ze fokken dus met onwijs veel merries, hebben onwijs veel in de opfok staan en de paarden die geschikt zijn brengen ze uit in de spingsport. Maar ze hebben wel gewoon ontzettend veel faciliteiten. Ze hebben ook een aantal hengsten staan, een knoeperd van een buitenbak en een hele mooie binnenbak Kwijl .

Spelbreker is dan natuurlijk dochter Annemiek, aangezien zij dressuurt Haha! .


hihi. Ik zal er spijtig genoeg niet zo heel erg veel van zien, aangezien ik maar les heb van 21u tot 22u. En dan is het natuurlijk al lang donker Boos!
Leuk dat er dan een Kwijl binnenbak is natuurlijk Knipoog als het lukt, komen er foto's hoor (moet je maar even naast mij en mijn paard kijken;) )
xxx

Fries
Berichten: 456
Geregistreerd: 26-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-02 10:17

Nou de binnenbak was in mijn beleving heel groot (minimaal 20 x 60), dus je hebt genoeg ruimte daar! Veel plezier in ieder geval met je les, ben benieuwd hoe zij les geeft.