equiral the natural blends

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-02 12:46

Ik denk dat het geldklopperij is. Aan de hand van een paar vragen voor de hand liggende antwoorden geven en daar een karaktervoer bij voegen... Verward
Ik denk dat er heel veel andere goede krachtvoeders zijn, die een stuk minder hoeven te kosten waar je paard zich ook prima bij voelt.

Wij voeren Van Cooten sportbrok en de paarden staan er super bij.


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-02 13:00

Ik vind het wel grappig (en een beetje dom Haha! ) dat de kopers van dat spul zich niet afvragen wie al die reclamezooi nou eigenlijk betaalt...... Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-02 20:11

jilleroo schreef:
ikzelf heb een schurft aan gewoon brok omdat het er niet smakelijk uit ziet en ik het zelf ook niet graag zou willen eten (tsja mijn mening dan he)


Equiral Lovers Jilleroo
*LOL* *LOL* *LOL*
Lees je eigen stukje eens, en lach lekker met me mee
*LOL* *LOL* *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-02 09:52

jilleroo schreef:
vat ik niet helemaal maar jah ik ben blond!


Jouw uitspraken zijn precies zoals Equirall en andere muesliproducenten het graag willen horen. Vandaar dat Equirall Lovers Jilleroo.
Ze richten zich op mensen die zo denken als jij, die brok er niet smakelijk uit vinden zien en daarom overstappen op muesli's. Als je echt wilt weten hoe vreselijk je voor de gek gehouden wordt, moet je voor de gein eens de ingrediƫnten opvragen van een goede brok en een goede (structuur-)muesli. Je zult zien dat er nagenoeg hetzelfde inzit. Het verschil is alleen dat als je er een persbrok van maakt, het grijzig wordt en je die lekkere gekleurde stukjes niet meer ziet.

Is dus verder geen aanval op jou hoor, het is jouw bankrekening, niet de mijne. Mijn paardje moet het maar doen met bulkleveringen van Van Cooten. Aan de conditie, haarkleed en levendigheid te zien (en de altijd aanwezige HONGER! *LOL* ) heeft ze weinig te klagen Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-02 15:11

jilleroo schreef:
als ik baily brok geef laat ie meer dan de helft staan. hij vind het iet lekker denk ik. en dat is ook van cooten.
dat hebben wel meer paarden geloof ik (tenminste dat hoor ik wel eens van anderen dat hun paard dat niet eet) zijn er meer mensen hier waarvan het paard voorkeur heeft voor muesli of brok of een merk???
klinkt misschien stom maar ik vraag het me zo af.


Je hoort idd wel vaker dat paarden Van Cooten brok niet lekker vinden, en dat geeft al een beetje aan hoe verwend ze zijn. Van Cooten heeft namelijk niet zoveel melasse en andere zoete stoffen in z'n bix zitten. Het smaakt minder zoet dan bv Havens brok, dus eten ze het minder goed.
Dan moet je dus een keuze maken, of toch laten wennen aan die brok (bv door eerst te mengen en de verhouding steeds verder aan te passen), of toch wat anders voeren.
Als je een paard hebt dat snel invalt, kies je waarschijnlijk eerder voor ander voer.

Regel 1 is en blijft dat de gezondheid van je paard voorop staat/ Doet hij het alleen op een speciaal voer goed, dan zul je in de buidel moeten tasten. Als hij het op een gewone goede brok goed doet en je wilt toch iets voeren dat je er zelf lekkerder uit vindt zien, dan ben je mijns inziens een poco loco, maar dat mag iedereen lekker zelf weten.

Oh ja, Miran, mijn konijn krijgt alleen konijnenkorrel. Is een prima totaalvoer. De gekleurde stukjes zijn voor het idee van het baasje. Bovendien vind ik dat het selectief eetgedrag in de hand werkt, waardoor je konijn niet alles binnenkrijgt wat hij nodig heeft. Gewoon brok dus, gaat prima.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-02 20:38

Zo heb ik een tijdje Havens gevoerd, maar dat ging dus niet. Leo viel steeds verder in en z'n vacht liep ook terug. Met Van Cooten, waar ze vroeger ook al eens op hadden gestaan toen we nog bij een beroepsspringruiter op stal stonden, was het probleem vrij snel weer opgelost.

Ik denk dat het toch van paard tot paard kijken is waar ze het goed op doen. Die pony van mij doet het overal goed op, die loopt volgens mij zelfs nog op boterhammen met pindakaas, maar die grote niet. Die doet het vooralsnog het beste op Van Cooten, en ook vroeger de Ecobrok van Subli.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: RenateHidden en 86 bezoekers