Quellian schreef:Ik heb uhm.... Ik weet z'n naam niet meerWoont in Zeist, dacht ik... Beetje Friese naam. De Jong, voornaam was iets met een F., dacht ik....
Folkert

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Quellian schreef:Ik heb uhm.... Ik weet z'n naam niet meerWoont in Zeist, dacht ik... Beetje Friese naam. De Jong, voornaam was iets met een F., dacht ik....
Wouter24 schreef:Quellian schreef:Ik heb uhm.... Ik weet z'n naam niet meerWoont in Zeist, dacht ik... Beetje Friese naam. De Jong, voornaam was iets met een F., dacht ik....
Folkert
Suzanne F. schreef:Ik heb ook Thijs Cohen maar die neemt geen klanten meer aan.
Misschien idd Poot of Faber? Zijn ook goed. Nummer per pb.
lutje85 schreef:wie was die smid die via een sms heeft gemeld dat het niet meer ging kwam uit nieuwegein!??? toch
Saar4 schreef:Ik heb Jeroen Krijnen en ben er erg tevreden over. Beslaat super en is altijd correct tegenover de paarden.
Quellian schreef:Alexander Kroon zal ik je afraden.
mobick schreef:Yvon schreef:Ik heb Alexander Kroon uit Maarssen en daar ben ik heel tevreden over. Als ik het goed heb kost rondom beslaan 80 of 85 euro.
Als je wilt kan ik zn nummer PM en
Ik heb hem ook sinds kort en ik vind hem goed werk afleveren! Daarnaast is hij erg aardig en geduldig.
andrea37 schreef:ik heb al een paar jaar paula als smid een hele lieve meid komt altijd haar afspraken na haar werk is heel goed wil je haar nummer moet je me even pb
Valencio schreef:Bij ons op stal komt Hans Maaskant, fijne vent, ben er erg tevreden mee en hij doet z'n werk erg goed, heel geduldige man en ook heel vriendelijk dat is ook fijn. Zijn soms ook van die stugge gasten die hoefsmeden.