Hoe krijg ik Gamble op mijn naam?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
gamble
Berichten: 759
Geregistreerd: 31-01-02
Woonplaats: ledeacker

Hoe krijg ik Gamble op mijn naam?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-02 17:35

Hallo iedereen.

Kort geleden vroeg ik jullie mening over wat Gamble zou mogen kosten, nou het is bijna zover, we zijn met de laatste details bezig maar ik denk dat dat wel goed komt. ( wil alleen niet te vroeg juichen ) Nou heb ik nog een vraag over de transactie zelf hoe krijg ik Gamble op mijn naam. Het is een KWPN met papier en gechipt, verzekerd bij Amev Hippo. De verzekering kan ik zonder problemen overnemen dat heb ik al geinformeerd maar de rest hoe werkt dat?

Groetjes Gamble

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-02 18:14

via het stamboek.. paspoort opsturen. moet je even emailen hoe en wat..

moet ik ook nog steeds doen maar ben nog niet lid van het stamboek Lips are sealed

cojo79
Berichten: 3577
Geregistreerd: 27-08-01
Woonplaats: ergens in nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-02 18:30

In het paspoort staat wel een telefoonnummer.

Zij leggen precies uit wat je moet doen.

VillaNeusjes

Berichten: 6099
Geregistreerd: 03-09-02
Woonplaats: Villa neusjes on tour

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-02 19:57

je moet het paspoort vaak opsturen naar de betreffende stamboek met een papiertje erbij van op wiens naam etc. het paard moet komen te staan. vaak staat er achterin het paspoort ook een bladzijde waar de verkoper een handtekening moet zetten ofzo.
boel opsturen en na een tijdje krijg je en paspoort op jouw naam.

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-02 20:05

Ik heb een paar maanden geleden een Haflinger met papieren gekocht. Het adres van het stamboek staat op het papier. Ik heb het papier gekopieerd voor mezelf (!) en het originele papier aangetekend met ontvangstbevestiging verzonden naar het stamboek. Briefje erbij met het verzoek om deze Haf op mijn naam te laten registreren.

Ik neem aan dat elk stamboek op dezelfde wijze werkt.