Wie kent Manege Zilverster en wat vinden jullie ervan???????

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xThalyx

Berichten: 4097
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Zoetermeer

Wie kent Manege Zilverster en wat vinden jullie ervan???????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-02 16:09

Hallo dit is dus mijn vraag:

Wat vinden jullie van Manege Zilverster???

Reageer alsjeblieft hieronder!!!

zobras
Berichten: 6059
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-02 16:32

Als manege is het een goede manege, zorgen goed voor de manege paarden en ponies. En de lessen waren zo'n 5 jaar geleden redelijk. Zou er echter nooit met mijn eigen paard willen staan.

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-02 18:33

Veel over gehoord,nooit geweest.

Geen goede berichten overigens.

Naomi_Youri

Berichten: 470
Geregistreerd: 04-08-01
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-02 19:05

nooit van gehoord

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-02 10:16

Wel een keer geweest, alles stond er netjes bij maar totaal geen sfeer (ja haat en nijd). Dus niet mijn manege.
Viv

Kimbaie

Berichten: 775
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-02 11:23

Ik vind het een K** manage!!
Heb er lang gereden.

Nu rijdt mijn oppaskindje bij manage zilverster in rokkeveen, dezelfde oude ponies waar ik vroeger op heb gereden. Die toen al stokoud waren reden er overigens nog steeds en dat was zo'n verschikkelijk treurig gezicht. al die oude paardje die nauwelijk hun beentjes nog van de grond kunnen krijgen Huilen

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-02 12:04

Ik mis een optie in je poll: ken de manege niet....

En ik ken de manege dus niet....heb er ook nog nooit van gehoord...

Kimbaie

Berichten: 775
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-02 15:09

waarom wil je het eigenlijk weten??

xThalyx

Berichten: 4097
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Zoetermeer

gewoon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-02 19:47

ben er wel geintresseerd naar want ik hoor echt verhalen erover...............................................

kilancatje
Berichten: 360
Geregistreerd: 02-12-01
Woonplaats: Zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-02 23:00

o ja de meningen zijn inderdaat verschillend.
Laatst bijgewerkt door kilancatje op 28-11-02 14:18, in het totaal 1 keer bewerkt

summer

Berichten: 464
Geregistreerd: 03-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-02 12:28

Heb er vanaf het begin gereden. Tot zo'n 12 jaar geleden. Vond het toen een goede manege, alleen ik vond wel dat de gene die een eigen paard hadden echt heel veel kapsones hadden.
Ik kan nu niet oordelen maar ik kom af en toe op de Balij manege(zelfde eigenaar). En daar is de sfeer goed. Ik vind dat de paarden er goed bij staan en er zijn geen prive paarden, dus ook niet van die mensen die zich zelf het einde vinden.
Als ik zou gaan lessen dan zou ik naar de Balij manege gaan.
Summer

Zilly
Berichten: 3037
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: ZTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-02 20:13

Tsja, het is een beetje een late reactie, maar dat komt omdat ik nu pas lid ben van bokt.nl
Ik moet eerlijk zeggen dat er bepaalde groepjes zijn op de manege, en er wordt veel achter je rug om over je gepraat. Eerst had ik di niet echt door want ik reed maar 1 x in de week en ik kwam ook maar 1 x in de week, maar nu ik dus Zilverster half pension heb (vast) kom ik elke dag, en ik merk keer op keer weer dat mensen op de manege niet durven / willen zeggen wat ze denken. Of je hoort achteraf mensen smoezen over jou, en dan NET (per ongeluk) zo hard dat je het hoort. In het begin moest ik er erg aan wennen(ik kon er ook boos Boos! om worden, maar heb niks gezegd omdat ik me paardje belangrijker vind dan die mensen Party!! ), en sommige mensen haalden het bloed onder mijn nagels vandaan, nu nog steeds trouwens, maar ik heb nu zoiets van "het zal wel". Schijnheilig

Caira
Berichten: 26055
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-02 20:43

uhm omdat je net nieuw bent zal ik het even uitleggen: je mag niet reageren op een oud topic. veel plezier op bokt!!

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-02 08:26

irish_lady schreef:
uhm omdat je net nieuw bent zal ik het even uitleggen: je mag niet reageren op een oud topic. veel plezier op bokt!!


Zolang een topic open staat mag je overal op reageren hoor. Als je niet meer mag reageren gaat er een slot op.
Viv

Caira
Berichten: 26055
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-02 09:57

tuurlijk niet, het is onzinnig om op een topic te reageren dat al bijna een jaar oud is!

Carotje
Berichten: 174
Geregistreerd: 02-05-02
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-02 16:43

nou ik vind ut niet zown perfecte manege rijd er zelf ook maar dat komt aleen omdat me verzorgpaardje er staat maar idd iedreen praat achter je rug om je dus dat is niet zo geweldig. verder lieve paardjes

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-02 09:23

irish_lady schreef:
tuurlijk niet, het is onzinnig om op een topic te reageren dat al bijna een jaar oud is!


Of het zin heeft om te reageren is een ander verhaal, maar het mag wel.
Er staat geen tijdslimiet voor de reactie op een topic. En als iemenad er graag op wil reageren, laat ze dan lekker.
Viv

Zilly
Berichten: 3037
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: ZTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-02 18:29

Trouwens, het lijkt echt heel erg alsof ik de manege afkraak, maar dat is niet zo hoor . Het is de sfeer die verrot is. De paarden / pony's zijn wel goed verzorgd, maarja dat is ook meer de verzorgers die dat doen eigenlijk... Frusty

And once again, reageer ik op een OUDE poll, hihihiih Cool

Doeiii

kilancatje
Berichten: 360
Geregistreerd: 02-12-01
Woonplaats: Zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-02 14:21

zo nou het booit echt geen reed hoor als je een oude topic weer gebruikt vind ik maar ja hier zijn er ook menasen die denken dat zre het weten net als op zilverster

Zilly
Berichten: 3037
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: ZTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-02 15:15

hahahhaa volgens mij is kilancatje het een beetje met me eens over de gang van zaken op manege Zilverster, of niet Verward

Groetjes Zilly

Sofionna

Berichten: 7381
Geregistreerd: 31-07-02
Woonplaats: Leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-02 19:42

Uh.....er is maar 1 antwoord....wie zou nou de meeste stemmen krijgen ?
Majah....als je ook een andere erbij zet zou waarschijnlijk toch nog iedereen op goed stemmen Verward:P

KimThirza

Berichten: 275
Geregistreerd: 30-11-02
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-02 21:32

nou ik sta dr ook met me paard en het is op zich wel een leuke manege ,maar er word inderdaad veel geroddeld over je of over iemand anders , maar verder word er wel goed verzorgd voor de paarden en ponys alleen mijn paard staat soms wel erg goor dr bij en dat kan niet op een manege verder zijn de lessen ook zwaar vervelend elke keer hetzelfde maar ja als me paardje er maar goed staat ebn die heeft een lekkere stal met een luikje en daar gaat het om! Lachen

flicka

Berichten: 5575
Geregistreerd: 17-08-02
Woonplaats: Brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-02 21:53

Het topic is inmiddels weer actueel hè Lachen Lachen.
Wat Carotje schreef.....ik snap er niks van, is dit een nieuw Nederlands alfabet?
Ik heb een jaar of 10 geleden op de Zilverster gereden, de Balijmanege was er nog niet. Ik vond degene die les gaf vreselijk, alleen maar geschreeuw en ik verstond er geen woord van. Over de sfeer tussen de verzorgsters/eigenaren onderling kan ik niet oordelen. Ligt niet aan de manege maar aan de meisjes, normen en waarden weetjewel. De paarden waren op buitenritten erg ondeugend, als je niet goed kon rijden sprongen ze zó de bosjes in in het Westerpark, wel lachen hoor. Wat ik een nadeel vond is dat er geen weidegang is voor de paarden, volgens mij staan ze het hele jaar op stal zonder vakantie. Dat heb ik wel anders meegemaakt.

kilancatje
Berichten: 360
Geregistreerd: 02-12-01
Woonplaats: Zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-02 14:33

nou als je je paard zo graag in het land wil zetten kan dat maar niet daar dus je moet een ander stalletje zoeken voor de zomdermaanden dan en dat doen er ook genoeg. maar ik weet wat je bedoelt dat je niet je paard lekker elke dag in het ;and kjan staan
tsja ik sta er met me paard en ik werk dr ook maar ik had het ook liefer andetrs gehad maar als je dan bedenkt dat mijn paard 9 jaar lang op het land heeft gestaan zomers en winters zonder dat ze werd gereden is het toch niet zo erg en je kan je paard in de paddoc zetten en in de grote buitenbak en daar kunnen ze toch ook uitrenne en als je dan toch graag wil dat ze gras eten kan je makkerlijk naar het westerpark wandelen en daar gaan staan grazen met je paard

kilancatje
Berichten: 360
Geregistreerd: 02-12-01
Woonplaats: Zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-02 14:35

ja carotje ofzo over jou ptraten ze natuurlijk wrel heb je al eens gekeken hoe je dr rond loopt
en als je het niet zo perfecte manege vind hoezo ben je er dan nog dat verzorg paardje heb je pas een paar maanden en die krijgt zo weer een betere