Met je shet naar de winkel?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marieke_456
Berichten: 4608
Geregistreerd: 14-06-02

Met je shet naar de winkel?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-02 20:38

Hallo,
Misschien heeft iemand wel in een vorig topic gelezen, maar is het wel zo verstandig om met je shet uitwandelen te gaan, hem vast te binden aan een paaltje en ff wat halen uit de winkel?
Mij lijkt van niet? En jullie?

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-02 20:52

heb het met hon vaak zat gedaan.
maarja, hon was dan ook zeer beroemd in het dorp

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-02 20:58

Lijkt mij niet zo slim om je pony aan een paaltje, onbeheerd, achter te laten. Je weet nooit wat er gebeurt. En dat hoeft dan niet aan je pony te liggen, er kunnen ook lolbroeken rondlopen en hem losmaken of een klap op z'n kont geven ofzo.
Maar ik geef toe; het is wel erg leuk om je pony mee te nemen naar de winkel. Ik ga ook wel eens met Mickey naar de Hippo of het winkelcentrum in de buurt, maar dan wel altijd met z'n tweeën, zodat eentje haar vast kan houden.

Dennis

Berichten: 31469
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-02 21:12

Heb het met Den en Tammy wel een X gedaan. Samen met m'n nichtje en zusje. Maar onbeheerd achterlaten doe ik niet.

Tin
Berichten: 3715
Geregistreerd: 29-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-02 00:06

oke,misschien een beetje domme vraag maar ik ken heel veel mensen die hun hond wel onbeheerd achter laten waarvoor een paar dan niet. er zijn dan toch ook lolbroeken die een hond misschien los maken??

Ganna

Berichten: 854
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Bijna in Utrecht. De dames in HR

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-02 00:08

Ik rijd ook wel eens op Ilonk naar de winkel, halsertje om, vastknuppen en zorgen dat je niet te lang weg bent.
Toen ik een keer met haar over de markt reed, waren de mensen minder blij met me, maar ik had wel veeeeeel ruimte!

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-02 09:26

Jordy schreef:
oke,misschien een beetje domme vraag maar ik ken heel veel mensen die hun hond wel onbeheerd achter laten waarvoor een paar dan niet. er zijn dan toch ook lolbroeken die een hond misschien los maken??


Om dezelfde reden als hierboven genoemd doe ik dit met een hond ook niet. Een pony kan alleen iets meer schade aanrichten in mijn ogen.
Ik vind dat je een dier zowiezo niet onbeheerd moet achterlaten.

Lavanta

Berichten: 2485
Geregistreerd: 26-08-02
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-02 12:55

Gewoon onbeheerd aan een paaltje vastzetten vindt ik echt niet kunnen. Wij zijn ook een keer wezen winkelen met onze pony's maar dan bleef er eentje bij de knollies buiten Schijnheilig . Op de terugweg was het wel lachen.. Met 2 grote boodschappentassen naar huis rijden en iedereen je aankijken Haha!
Een tipje: Ga dan niet in galop, krijg je hele rare boodschappen Verward

Party!! Party!! Party!!

Gaby
Berichten: 3390
Geregistreerd: 30-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-02 15:34

Lijkt me niet erg slim. Ze kunnen het dier pesten, losmaken, maar kinderen kunnen ook - geheel ontwetend - de pony allerlei lekkers voeren, waarvan hij misschien ziek word.
Leuk lijkt me het wel, maar ik zou het toch maar niet doen Haha!.
Behalve dan als er een vriend of familielid even op je pony kan passen.