My outletstore Leeuwarden: Anky pads 35 euro incl.-bekend?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

nikyta34

Re: My outletstore Leeuwarden: Anky pads 35 euro incl.-beken

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-05 18:02

Nou ik ben er dus ook ingetrapt maar dan met een rijbroek voor 25 euro stom stom!!!!ik ben nu ook bezig op www.kopersbelangen.nl

dit was dus de laatste keer dat ik via marktplaats wat heb gekocht, het is verschillende malen goed gegaan maar deze heeft het dus giga verpest

_Saar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-05 18:04

Ik heb nog geen antwoord gekregen over of het ook onder rembours kan dus ik denk dat ze er van door is..
Sterkte voor de mensen die wat besteld hebben enne samen staan jullie sterk he Ik hoop dat jullie jullie geld terug krijgen

gabyfedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-05 18:20

steinstein schreef:
ABN AMRO kan niet zo veel doen hoor en zeker geen rekening blokkeren. Het is misschien wel een relatie van de bank, maar zij zijn niet verantwoordelijk voor het leveren van goederen. Helaas.
Zij zullen je ook nooit gegevens verstrekken van de rekeninghouder. Dit heeft te maken met de wet op Privacy. Het is krom, maar helaas. Hopelijk kan radar of kopersbelang je helpen.

Inderdaad. Iedereen die bij de ABN gaat werken (en dat zal bij iedere bank zo zijn) moet een verklaring van geheimhouding tekenen.

Ik hoop dat de zaak opgelost kan worden!

Boundless

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-05 19:02

Jullie moeten zeker aangifte doen, maar iemand moet van alle geduppeerde de gegevens noteren zodat deze allemaal in de aangifte verwerkt kunnen worden. Het is belangerijk dat je met zoveel mogelijk bent want een of twee gedupeerde tegen outlet is een civiele zaak ( burgers onderling) maar omdat er nu al zeker 30 gedupeerde zijn spreek je van oplichting wat een misdrijf is. Politie is verplicht de aangifte op te nemen. Wat de politie verder kan doen is afhankelijk van de gegevens die er te vinden zijn en de bewijzen die jullie al hebben er moet wel iets te rechercheren zijn. In sommige korpsen zijn er internet teams speciaal opgericht tegen dit soort praktijken, amsterdam heeft er geloof ik wel een of had er een. Succes ermee

steinstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-05 15:45

En is er al wat meer bekend?? Heeft iemand in tussen al pads binnen gekregen (zal wel niet) Hebben jullie al wat gehoord van verkopers belang ???? Ben erg benieuwd

cavaletti

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-05 16:45

nou precies daar was ik ook al benieuwd naar, of iemand al wat meer weet ofzo.

Esther_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-05 18:22

Iedereen is ondertussen bezig met aangifte doen. We weten zo goed als zeker wie het is. Maar het is moeilijk om je geld terug te krijgen. Maar met veel aangiftes hopen we dat de politie actie onderneemt.

rodebloesem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 17:52

Bij deze wil ik jullie waarschuwen voor de oplichters die paardensportartikelen aanbieden op Marktplaats en al heel veel mensen hebben opgelicht.
Niks kopen bij deze lui die adverteren onder de naam Jessica,s Outlet maar ook onder andere namen!
Ze maken gebruik van proxy,s en een anoniem jessicasoutlet@gmail.com

Maar ze zijn ontmaskerd op de site kopersbelangen.nl en het gaat hier om de grote oplichter Edwin van der Wal en zijn vriendin Jessica Flotman.
Zijn er hier onder jullie ook gedupeerden van dit stel doe dan aangifte en meldt je op www.kopersbelangen.nl

Lonan

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 19:48

Jeetje wat goed he, dat ze weten wie deze mensen zijn super.
Hier word je toch een beetje bang van, koop vaak iets via marktplaats, het is altijd goed gegaan maar hier ga je toch even over nadenken.

Sempre

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 19:50

geweldig! hopelijk krijgen de mensen hun geld terug!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 21:07

Super!

Unicorn1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 22:35

In mijn e-mail noemde ze zichzelf Marloes Bos.
Zelf heb ik ook al een rijbroek besteld voor €25, maar nog steeds niets ontvangen, ook krijg ik geen reactie op de mail die ik naar hun toe stuur.
Ik vind het allemaal maar een beetje vreemd, en belachelijk als mensen hun geld niet meer kunnen terug krijgen.
Het gaat gelukkig niet om honderden euro's, maar wel om een paar tientjes waar zij rijk van worden en de kopers ontvangen niks. Voor mij is een paar tientjes al erg veel.

Nou had ik eens gehoord, dat als je geld hebt overgeschreven, dat je dat binnen een bepaalde tijd weer ongedaan kan maken, dus terug kan laten storten, weet iemand hier iets van?

StalDoorstap

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 22:55

Nee, dat kan helaas alleen met een machtiging.

Mensen, kopen via internet gaat best, maar zorg dat je altijd een naam, adres en VAST telefoonnr hebt van degene waar je van koopt!

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-05 06:13

Een heleboel mensen hebben geen vaste telefoon meer, KPN is meestal veel duurder dan een mobiel abbonnement.
Maar igg een vast e-mail adres en het liefst wel telefonisch overleg.

Ziolette

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-05 06:45

Unicorn1984 schreef:
In mijn e-mail noemde ze zichzelf Marloes Bos.
Zelf heb ik ook al een rijbroek besteld voor €25, maar nog steeds niets ontvangen, ook krijg ik geen reactie op de mail die ik naar hun toe stuur.
Ik vind het allemaal maar een beetje vreemd, en belachelijk als mensen hun geld niet meer kunnen terug krijgen.
Het gaat gelukkig niet om honderden euro's, maar wel om een paar tientjes waar zij rijk van worden en de kopers ontvangen niks. Voor mij is een paar tientjes al erg veel.

Nou had ik eens gehoord, dat als je geld hebt overgeschreven, dat je dat binnen een bepaalde tijd weer ongedaan kan maken, dus terug kan laten storten, weet iemand hier iets van?

Net wat Natasha zegt, je kunt alleen laten terugboeken (storneren) als het via automatisch incasso is afgeschreven.

Heb je al aangifte gedaan? Het is wel duidelijk dat je geen spullen krijgt, maar als jullie met zijn allen aangifte doen bestaat er een kleine kans dat je je geld terug krijgt.

marieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-05 09:58

Ik ben er dus ook mooi ingestonken
Wat een hufters zijn dat zeg, maar helemaal toppie dat die mensen van http://www.kopersbelangen.nl iedereen zo goed helpt !

Ik weet niet of jullie dat al hebben gezien daar, maar ook als je iets niet vertrouwt dan kan je daar vooraf om advies vragen en gaan ze voor je bemiddelen.... Te gek ! Dat ga ik zeker in de toekomst gebruiken want dan weet ik zeker dat ik mijn spaarcentjes niet zomaar kwijt raak !
Ik ben zo kwaad

Grtz

Marieneke

GeJe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-05 11:27

figora schreef:
Het lijkt me raar dat een outletstore ankypads aanbied. Het merk ANKY mag namelijk maar in een beperkt aantal ruitersportzaken verkocht worden, deze zaken moeten aan strenge eisen voldoen.

Maar verder ik ken de shop niet dus miss is het wel betrouwbaar...
Ik zag indd de waarschuwing ookal..

Dat van die strenge eisen klopt niet helemaal hoor... destijds had de TackFactory wel een soort van "geen winkels erbij beleid" maar als je gewoon een grote bestelling doet, mag je zo bij de klub hoor

cavaletti

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-05 18:49

werkelijk niet te geloven, nu heeft die zogenaamde Edwin zich gemeld bij kopersbelangen en probeert nu net te doen of hij onschuldig is en er nisk mee te maken heeft, volgens mij vergeet iedereen dat deze oplichter al voor tig duizenden euro`s mensen heeft opgelicht met zijn zogenaamde computerbedrijfjes, volgens mij word het hem te heet onder de voeten en probeert ie zich in te dekken, heb me maar even snel aangemeld bij kopersbelangen en gereageerd want dit is echt van de zotte

Xox

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-05 13:44

Niet te geloven zo iets. Ik verkoop zelf ook paarden artikelen op marktplaats en via hier. Ik heb zelfs al spyullen op gestuurd voordat ik geld had ontvangen. het is vaak een kwestie van vetrouwen. Maar zulke lui verpesten het voor een ander. Maar volgens mij kun je wel je geld terug laten storten naar een bepaalde tijd mar dat verschilt per bank.

egnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-05 15:06

Ik hoop voor jullie dat jullie een gedeelte van jullie aankoopbedrag terug zullen krijgen. Echter van een kale kip kun je niet plukken.....

Aangezien het prof zijn denk ik dat het geld al lang niet meer op de rekening staat. Men kan proberen om middels een deurwaarder hun geld weer te krijgen. Al met al een heel lastig parket waar jullie je in bevinden.....

Ik koop ook altijd met enige huivering van ineternet en ben dan ook altijd blij dat ik de spullen in huis heb. Moet wel zeggen dat ik door dit soort waarschuwingen nog voorzichtiger wordt.

Ik wil iedereen veel sterkte wensen...... Kom op meiden, hang op dat volk (als uitdrukking) aan de hoogste boom.

Misschien dat jullie ook kunnen proberen de media te bereiken dus behalve tv ook de krant.

Blackje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-05 15:39

Ik had het ook al gezien en vertrouwde het niet zo..
hoop dat jullie je geld terug kunnen krijgen!

iSaBeLL

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-05 17:08

ik had het ook al niet vertouwd !
maar soms kan je het proberen en gaat het wel goed ,
maar op anky pads twijfel ik wel erg zo laag in de prijs!

aliesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-05 16:00

wat erg zoiets als je iets op internet besteld krijg je altijd wel twijfels van ik maak eerst geld over en kunnen andere het niet opsturen.
ik hoop echt dat iedereen zijn geld terug krijgt!!
en dat diegene die hier verantwoordelijk is er goed gestraft voor word!
sucses ermee!

janinetjjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-05 19:29

Is er al meer bekend?

cavaletti

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-05 12:59

Hallo allemaal ik lees net op kopersbelangen dat het duo Edwin en Jessica weer actief zijn in de oplichterij, Edwin blijkt weer met computers aan het rotzooien te zijn dus het zal me niks verbazen als jessica het weer ergens in de ruitersportspullen probeert, dus mensen houd oren en ogen open.

Heeft trouwens ooit iemand uberhaupt iets ontvangen of gehoort van aangifte enz enz, want het lijkt allemaal wel op een dood spoor te komen,

ik heb net stukje op kopersbelangen gezet dat ik niet snap dat er geen familie van het duo zich meld om de 2 "criminelen"aan te geven.

Wees gewaarschuwd