Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Ik hoop dat jullie jullie geld terug krijgen
steinstein schreef:ABN AMRO kan niet zo veel doen hoor en zeker geen rekening blokkeren. Het is misschien wel een relatie van de bank, maar zij zijn niet verantwoordelijk voor het leveren van goederen. Helaas.
Zij zullen je ook nooit gegevens verstrekken van de rekeninghouder. Dit heeft te maken met de wet op Privacy. Het is krom, maar helaas. Hopelijk kan radar of kopersbelang je helpen.

Unicorn1984 schreef:In mijn e-mail noemde ze zichzelf Marloes Bos.
Zelf heb ik ook al een rijbroek besteld voor €25, maar nog steeds niets ontvangen, ook krijg ik geen reactie op de mail die ik naar hun toe stuur.
Ik vind het allemaal maar een beetje vreemd, en belachelijk als mensen hun geld niet meer kunnen terug krijgen.
Het gaat gelukkig niet om honderden euro's, maar wel om een paar tientjes waar zij rijk van worden en de kopers ontvangen niks. Voor mij is een paar tientjes al erg veel.![]()
Nou had ik eens gehoord, dat als je geld hebt overgeschreven, dat je dat binnen een bepaalde tijd weer ongedaan kan maken, dus terug kan laten storten, weet iemand hier iets van?
figora schreef:Het lijkt me raar dat een outletstore ankypads aanbied. Het merk ANKY mag namelijk maar in een beperkt aantal ruitersportzaken verkocht worden, deze zaken moeten aan strenge eisen voldoen.
Maar verder ik ken de shop niet dus miss is het wel betrouwbaar...
Ik zag indd de waarschuwing ookal..