Leren rijlaarzen!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Elles_Vrijenesse
Berichten: 56
Geregistreerd: 24-06-02
Woonplaats: Leiden

Leren rijlaarzen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-02 18:19

Hi!

Waar kan ik het beste leren rijlaarzen kopen? En welk merk? Ik woon zelf in Leiden, maar het zou geen probleem zijn om wat verder te moeten rijden.


Groetjes,

Indra.

Carolien007
Berichten: 5413
Geregistreerd: 28-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-02 20:16

gewoon in de ruitersport zaak lijkt me? Ik heb ze van petrie, en ben dara erg tevreden over.

Stephany

Berichten: 9061
Geregistreerd: 12-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-02 20:18

ik heb ze ook van petri en deze bevallen goed! Je moet ze bij een ruitersportzaak of zoiets als Hyporama etc, daar hebben ze ze bijna altijdop voorraad!

Ziolette

Berichten: 17741
Geregistreerd: 06-03-02
Woonplaats: Onder de zon!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-02 23:27

Gewoon naar een goede ruitersportzaak. Ik heb die van mij (Petrie) besteld bij Sta-rho in Rhoon. Ze hadden een flinke voorraad, maar daar heb je dus niets aan als je twee verschillende kuiten hebt Haha! . De ene is 1,5 cm dikker dan de ander, dus dat wordt maatwerk. Ik zou ze voor de kerst krijgen van mijn broertje (wat een schatje he), maar ze zijn pas begin januari klaar Verdrietig .

maverick

Berichten: 1895
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-02 00:26

ik heb ze van lipica,wij kopen ze rechtstreeks uit de fabriek in raamdonksveer = noord-braband.ze kosten dan 150 euro helemaal op maat gemaakt.

Stefanie

Berichten: 781
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Hierden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-02 12:01

ik heb zo ook ban petrie en daar ben ik heel erg tevreden over want ze rijden heerlijk en ik heb ze gewoon in een ruitersportzaak gekocht

ricoh

Berichten: 1114
Geregistreerd: 02-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-02 12:55

Tiffy schreef:
Gewoon naar een goede ruitersportzaak. Ik heb die van mij (Petrie) besteld bij Sta-rho in Rhoon. Ze hadden een flinke voorraad, maar daar heb je dus niets aan als je twee verschillende kuiten hebt Haha! . De ene is 1,5 cm dikker dan de ander, dus dat wordt maatwerk. Ik zou ze voor de kerst krijgen van mijn broertje (wat een schatje he), maar ze zijn pas begin januari klaar Verdrietig .


Idd Sta-Rho, daar heb ik ze oom gekocht, daar wordt je super geholpen. En heb ook Petries!!

DianaL
Berichten: 195
Geregistreerd: 14-07-02
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-02 14:07

Hoihoi

ik ben ook aan nieuwe toe. mijn oude heb ik destijds ook bij een hypo .. gekocht. Zijn Petries en bevallen goed, maar het merk maakt mij niet echt uit. Wel ga ik beter letten op de hoogte van de schacht, want mijn oudjes zijn flink ingezakt, waardoor ze nu eigenlijk te laag zitten. Advies van destijds was niet goed, dus. Ik twijfelde in de winkel al, maar ze verzekerden mij, dat dat inzakken MAXIMAAL 2 cm zou zijn; niet dus... Frusty
Tegenwoordig zijn volgens mij ook de zijkanten meer opgezet, zodat je iets minder last hebt van de hoogte.

Dus dat wordt waarschijnlijk toch wel zere knieholtes, maar dat heb ik ervoor over. Ik neem gewoon een assistent Knipoog in dienst om me op mijn paard te laten hijsen..
Haha!

Nu ga ik naar nieuw geopende winkel in Noordwijk, in industriegebied vlak bij Katwijk.


Veel succes....

DianaL

Funky
Berichten: 11
Geregistreerd: 24-11-02
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-02 19:22

Ik heb gewoon rubberen rijlaarzen. Kzou ook wel leren willen hebben maar die zijn echt duur. rij trouwens haast nooit met me laarzen. rijd niet lekker en omdat ik nogal lang ben zitten de laarzen best wel laag en heel wijd. krij daarom altijd ,met me chaps. behalve naar me verzorgpony als het koud en vies weer is.