Zadelkast ontwerp vraagjes + foto's gezocht

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-02 09:55

Ik heb geen tekening maar wel een omschrijving.
Ik heb een lange wandkast, ik denk zo'n 3 meter lang. Ongeveer 1 meter van de kant zit een hoge wand met een deur. Daarachter ligt het voer. Daarboven is een plank waar we evt dekens kunnen neerleggen (denk idd om muizen). Voor de links 2 meter hebben een lekkere brede deur. rechts (tegen de middenwand) heb ik de zadelsteunen. Direct tegenover de deur de halsters en longeerspul, en links de hoofdstellen. Mijn laarzen staan op de grond, evenals poetskist en afsluitbare emmer voor lekkers. Mijn wollen deken en sjabrakken heb ik aan een zelf gefabriekte dekenhanger (zie divoza) aan de deur hangen.

Wat sowieso erg verstandig is, om de kast op pootjes te maken, dus vrij van de grond, en dus vrij van optrekkend vocht.

Waar je naar moet kijken is: wat moet erin, dus hoe groot moet ie. Staat ie op een plek waar ie kan blijven staan, of moet ie verhuisbaar zijn (die van mij moet ik bij verhuizing achterlaten. Voordeel is dat we hout hebben gebruikt wat we hebben gevonden bij de ensionhouder (mochten we gebruiken). We hebben er dus alleen tijd en schroeven/spijkers/verf ingestoken.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: jufjuf en 151 bezoekers