Antoine de Bodt in Bemmel?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Djilna

Berichten: 31009
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: On the trails

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-02 18:23

Ik heb Jippie inmiddels de routebeschrijving gemailed. Als jullie willen kan ik hier de routebeschrijving voor Bemmel wel opzetten. Denk er wel aan als je komt, dat je in Bemmel 5 euro kijkgeld moet betalen Boos! . In Uden is het wel gratis. Lachen
Ik rij deze zondag trouwens mee in de les van Antoine... Haha!
Wel pas om 17.30 uur hoor

Groet

Lightning Rose QA (alias Bliksem) en ik zijn Klasse IV/CEI 3* (160km)
Meer dan 2500 wedstrijdkm samen :D
https://poweredbylightning.net/ Over endurancerijden en trailrunnen :)



Djilna

Berichten: 31009
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: On the trails

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-02 18:13

Hoi,

Ik zet voor de zekerheid de routebeschrijving ook maar even op Bokt. Dat is handiger dan iedereen mailen! Knipoog

Routebeschrijving:

Vanuit het Westen:

U gaat via de A15 knooppunt Valburg richting Bemmel.

Op de A15 gaat u bij knooppunt Ressen richting Arnhem de A325 u blijft op uitrit rechts rijden richting Elst.( Niet afslag 38 pakken maar doorrijden tot het knooppunt en dan richting Arnhem)
Boven aan de uitrit gaat u rechtdoor. Bij T-splitsing rechts dit is de……Breedlersestraat……….
U volgt deze weg tot het einde bij de volgende T-splitsing gaat u linksaf de……Vergert in……..

U volgt de weg met de bocht naar rechts en na de bocht aan de rechterkant ziet u de rijhal
Adres: Vergert 24

Vanuit het Noorden:
U gaat via de A 50 richting Arnhem naar de A12 knooppunt Waterberg.
Op de A12 gaat u bij knooppunt Velperbroek richting Nijmegen voor het Gelredome linksaf de A325 op afslag Elst eraf boven aan de uitrit links af.
Bij T-splitsing rechts en direct weer rechts dit is de……Breedlersestraat……….
U volgt deze weg tot het einde bij de T-splitsing gaat u linksaf de……Vergert in……..

U volgt de weg met de bocht naar rechts en na de bocht aan de rechterkant ziet u de rijhal
Adres: Vergert 24

Vanuit het Zuiden:
U gaat via de A50 richting Arnhem naar de A15 knooppunt Valburg.
Op de A15 gaat u bij knooppunt Ressen richting Arnhem de A325 u blijft op uitrit rechts rijden richting Elst.( Niet afslag 38 pakken maar doorrijden tot het knooppunt en dan richting Arnhem)
Boven aan de uitrit gaat u rechtdoor. Bij T-splitsing rechts dit is de……Breedlersestraat……….
U volgt deze weg tot het einde bij de T-splitsing gaat u linksaf de……Vergert in……..

U volgt de weg met de bocht naar rechts en na de bocht aan de rechterkant ziet u de rijhal
Adres: Vergert 24


Vanuit Elst.
Volgt u de verkeersborden via het centrum Industrieterrein de Aam viaduct over aan het einde twee maal rechts. Dit is de……Breedlersestraat……….
U volgt deze weg tot het einde bij de T-splitsing gaat u linksaf de……Vergert in……..

U volgt de weg met de bocht naar rechts en na de bocht aan de rechterkant ziet u de rijhal
Adres: Vergert 24
Telefoon: 0481- 461684.

Groetjes
Laatst bijgewerkt door Djilna op 23-11-02 20:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Lightning Rose QA (alias Bliksem) en ik zijn Klasse IV/CEI 3* (160km)
Meer dan 2500 wedstrijdkm samen :D
https://poweredbylightning.net/ Over endurancerijden en trailrunnen :)

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: masyo, OmgiliBot en 31 bezoekers